سردار کرمی عنوان کرد؛

فعالیت مسئولان و کسبه شهری در مناطق زلزله‌زده از سر گرفته شد

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: با توجه به امنیت حاکم در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، مسئولان شهری و کسبه می‌توانند فعالیت خود را در ارائه خدمات به مردم آغاز کنند.
کد خبر: ۲۶۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ - 20November 2017
آغاز دوباره فعالیت مسئولان و کسبه شهری با توجه به امنیت حاکم در مناطق زلزله زدهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در بازدید از شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به نظم و امنیت حاکم در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، مسئولان شهری و کسبه‌ها می‌توانند در ارائه خدمات به مردم فعالیت خود را دوباره آغاز کنند.

وی با بیان اینکه یگان ویژه به محض وقوع حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حضور دارد، گفت: با حضور 24 ساعته این نیروهای این یگان در نقاط مختلف استان سعی شده در برقراری نظم و امنیت عمومی سطح شهر و روستاهای اطراف همچون سال‌های گذشته تأثیرگذار باشد که بحمدالله به همین صورت بوده است و هم اکنون شاهد انتظام بخشی قابل توجهی در مناطق زلزله زده هستیم.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: خدمات رسانی خوبی توسط پلیس‌های تخصصی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه انجام شد که تمامی آن‌ها با پشتیبانی یگان‌های ویژه انجام مأموریت کرده و با تسلط کامل بر اوضاع توانسته‌اند خدمات قابل توجهی را به مردم نیازمند ارائه کنند که قابل تحسین است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا عنوان کرد: مأموریت‌های یگان ویژه همواره متنوع و پرکار بوده و با اجرای هرکدام از آنها به تجربیات خوبی دست یافته‌ایم که ارائه خدمات در حادثه زلزله یکی از آنها است.
 
وی با اشاره به اینکه یگان ویژه به محض اطلاع با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و با آمادگی کامل به میدان آمده گفت: بحمدالله این یگان توانسته موفق عمل کند که برقراری نظم و امنیت معابر، بزرگراه‌ها، اردوگاه‌های راه اندازی شده، خیابان‌ها، روستاها، کنترل ترافیک شهری و توزیع اقلام به افراد نیازمند از جمله آنها است و همواره مورد تقدیر مسئولان و مردم قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها