امام جمعه مراغه:

پیروزی‌های عراق در سایه تفکر بسیج محقق شد

امام جمعه مراغه گفت: پیروزی‌های اخیری که در عراق و منطقه شاهد هستیم به برکت تفکر بسیج محقق شده است.
کد خبر: ۲۶۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ - 20November 2017
پیروزی‌های عراق در سایه تفکر بسیج محقق شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، آیت‌الله محمد تقی پورمحمدی امروز در دیدار با بسیجیان و فرماندهان سپاه ناحیه مراغه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: پیروزی‌های اخیری که در عراق و منطقه شاهد بودیم به برکت تفکر بسیج بوده و ضروری است فرهنگ‌سازی‌های لازم در جهت تقویت این تفکر در منطقه انجام شود.

وی با اشاره به تشکیل بسیج مردمی در عراق و منطقه گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری بسیج مردمی علاوه بر ایران در عراق نیز تشکیل شد و پیروزی‌های اخیری که به‌دست آمد، خبر از نابودی کامل داعش است به برکت بسیج مردمی و نیروهای مسلح انجام شد.

وی گفت: بسیج به عنوان شجره طیبه و یادگار امام راحل در کشورمان فعالیت می‌کند که با گذشت زمان به درختی تناور تبدیل شده و شاخ و برگ آن در منطقه در حال رشد است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس در ایران، تصریح کرد: رزمندگان و بسیجیان دلاور در هشت  سال دفاع مقدس با تکیه بر تفکر بسیجی با هیچ‌گونه تجهیزاتی در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به وجود امنیت در کشورمان افزود: امنیت کنونی موجود در کشورمان در سایه مجاهدها و همدلی مردم مسئولان و نیروهای مسلح بوده و ضروری است همیشه تفکرات بسیج در مدارس و در بین جوانان نهادینه شود.

وی با اشاره به حادثه تلخ زلزله کرمانشاه اظهار کرد: در روزهای گذشته بر اثر زلزله در منطقه کرمانشاه تعدادی از هموطنان خودمان را در این حادثه تلخ و دردناک از دست دادیم که سپاه پاسداران با مشارکت نیروهای خود و هم‌چنین بسیجیان همیشه در صحنه به امداد‌رسانی پرداختند که جا دارد از آنها به دلیل تلاش شبانه‌روزی و کمک به مردم تقدیر کرد.

دشمنان اسلام و ایران به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم هستند

سرهنگ رضا سامی فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز دراین دیدار با اشاره به تهدیدهای پیش رو توسط دشمنان، گفت: دشمنان اسلام و کشورمان به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم هستند که خوشبختانه همیشه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با وجود تفکر بسیجی در بین مردم این نقشه‌ها نقش برآب می‌شود.

وی گفت: ادامه دادن راه شهدا توسط مردم و جوانان امری ضروری بوده و تاکنون مردم ایران نشان داده‌اند همیشه در صحنه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حاضر بوده و از رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه در پایان هم چنین از تلاش شبانه روزی پایگاه‌های مقاومت این شهرستان برای جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان خبر داد و تصریح کرد: با مشارکت و تلاش شبانه‌روزی پایگاه‌های مقاومت این شهرستان تاکنون کمک‌های مردمی از بخش شهری و روستائی جمع‌آوری و به کرمانشاه جهت توزیع در بین زلزله‌زدگان ارسال شده است.

مردم شهید پرور مراغه براساس آمار اعلامی از سوی هلال احمر و مسئولان مستقر در کرمانشاه تا کنون کمک‌های زیادی را ارسال کرده و کمک به زلزله زدگان ادامه دارد.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها