استاندار مازندران:

بسیج زمینه ساز همبستگی ملی است

محمد اسلامی از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و گفت: بسیج زمینه ساز همبستگی ملی در بستر ایمان و فرهنگ عاشورایی است.
کد خبر: ۲۶۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ - 20November 2017
بسیج زمینه ساز همبستگی ملی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، محمد اسلامی عصر دوشنبه در همایش تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی در سپاه کربلا اظهار داشت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران راهبرد دفاع همه جانبه در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی است.

وی با تبریک فرا رسیدن ربیع الاول و هفته بسیج گفت: بسیج متعلق به قشر خاصی نیست بسیج متعلق به همه مردم ایران است و دشمن تفکر بسیجی، انقلابی و جهادی را هدف قرار داده است چرا که بسیج خودباوری و حرکت را تشویق می‌کند و دشمنان به دنبال خودباختگی هستند.

اسلامی تاکید کرد: دشمن هدفمند و با سناریوهای گوناگون دستاوردهای انقلاب و نظام را مورد تهاجم قرار می‌دهد و راهبرد جمهوری اسلامی ایران راهبرد دفاع همه جانبه در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی است.

استاندار مازندران بر توسعه ظرفیت بسیج تاکید کرد و گفت: هماهنگی و تعامل بسیج سازندگی مازندران با سایر دستگاه‌های اجرایی موجب شد تا بتواند در سطح کشور در رتبه‌های برتر قرار بگیرد.

وی خواستار تلاش بیشتر بسیج و همه نیروهای دلسوز برای محرومیت زدایی از چهره مازندران شد و گفت: با تعامل و یکپارچه سازی و بازآفرینی ظرفیت می‌توان کارکرد و عملیات جدید را در استان رقم زد.

اسلامی با اشاره به ضرورت توجه به روستاهای مازندران گفت: نیازمند حرکت جدی و جهادی در روستاهای مازندران هستیم.

وی بر توانمندسازی روستائیان برای تثبیت جمعیت روستا و اشتغال پایدار تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت‌های مهم کاری این است که مسئولین استان روستاها را ممیزی کنند و برای توانمندی روستائیان اقدام کنند.

در این همایش سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های سپاه کربلا و بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی و عمران و آبادانی شهرها و روستاها ارائه کرد.

در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از فرماندهان موفق سپاه، مسئولان فعال بسیج سازندگی، سرگروه‌های موفق جهادی و فعالان اقتصاد مقاومتی در استان تقدیر شد.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار