وصیت‌نامه شهید مهدی شیرانی/ شهدا با خون خود از انقلاب حفاظت می‌کنند

شهید شیرانی در وصیت‌نامه خود آورده است: ما برای انقلابمان شهید زیاد داده‌ایم و باید بیشتر بدهیم تا این انقلاب را زنده نگهداریم. اسلام به خون احتیاج دارد. نترسید راه حسین (ع) را ادامه دهید که پیروز خط رهبر باشید.
کد خبر: ۲۶۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱ - 22November 2017
وصیت‌نامه شهید مهدی شیرانی/ شهدا با خون خود از انقلاب حفاظت می‌کنند
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «مهدی شیرانی» سال 1341 در اصفهان چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام در سال 1360 در دارخوین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«و لا تجعلوا علمکم جهلا و یقینکم شکا اذا علمتم فاعملوا و اذا تیقنتم فاقدموا

دانایی و درک خویش و جهل و یقین خود را شک قرار ندهید، در هنگامی‌که علم و آگاهی یافتید عمل کنید و هنگامی‌که یقین نمودید اقدام نمایید. (نهج‌البلاغه حکمت 266)
 
کسانی‌که در راه خدا هجرت کرده و شرایط ضد تکاملی خود را رها کنند، اگر در این راه کشته شوند یا بمیرند، بی‌شک رزق نیک خدا در انتظارشان است و خدا برترین رازقین است.
 
بر حسب وظیفه‌ای که بر عهده‌ی خویش داشتم که در راه خدا و از اسلام دفاع کنم و این حرکت را ادامه دهم. در این راه هیچ ترس و وحشتی ندارم؛ زیرا فقط برای رضای خدا این راه را می‌روم و هدفم دفاع از اسلام است و نابودی کفر، از خداوند متعال می‌خواهم که در این راه کمک هرچه بیشتر دهد و یاری نماید. خدایا، مرا لحظه‌ای به خودم واگذار مکن و لحظه‌ای مرا تنها نگذار؛ زیرا بدون تو ایزد یکتا، نمی‌توانم یک قدم، به پیش بروم در راه تو.

چند جمله‌ای برای پدر و مادر و دوستان می‌گویم: «امروز اسلام عزیز در خطر است» امام خمینی

خط من خط رهبر انقلاب امام خمینی است و پیرو خط امام هستم و در هیچ خط دیگری نیستم، زیرا اگر خط غیر از خط امام باشد در آن انحراف به وجود می‌آید و خواهد آمد. من آگاهانه قدم به این راه گذاشتم و با اشتیاق رفتم که جواب دهم «هل من ناصر ینصرنی» را.

از شهید شدن من ناراحت نباشید و گریه نکنید و همیشه خوشحال باشید، زیرا خدا از میان بندگان خود، انتخاب می‌کند و این افتخار را می‌دهد. ان شاءالله

پیامی برای ملت رزمنده و شریف ایران دارم:

ما برای انقلابمان شهید زیاد داده‌ایم و باید بیشتر بدهیم تا این انقلاب را زنده نگهداریم، اسلام به خون احتیاج دارد، نترسید راه حسین (ع) را ادامه دهید که پیروز خط رهبر باشید که هستید، تا نابودی مستکبران زمان از صدام گرفته تا نابودی امپریالیسم آمریکا و دست نشانده‌های آن‌که یکی از آن‌ها صدام است.

سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی. درود بر شهدای انقلاب اسلامی امام خمینی. درود بر شهدای انقلاب اسلامی که تا آخرین قطره‌ی خون خود از اسلام دفاع کردند.

درود به ملت رزمنده‌ی شهیدپرور ایران

والسلام مهدی شیرانی»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار