سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

247 نفر از اراذل و اوباش در تهران دستگیر شدند/ کشف بیش از 140 قبضه سلاح سرد و گرم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: 247 نفر از اراذل و اوباش طی عملیاتی در 24 ساعت گذشته در تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۶۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ - 21November 2017
247 نفر از اراذل اوباش در تهران دستگیر شدند/ کشف بیش از 140 قبضه سلاح سرد و گرم
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات‌ پلیس پایتخت طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: در این عملیات دستگیری مزاحمین نوامیس، عاملین عربده کشی، قمه کشی و حاملین مواد مخدر و مشروبات الکلی انجام گرفت.
 
وی افزود: لذا 79 مخفیگاه، 142 قهوه‌خانه محل تردد مجرمین، 48 باشگاه بدنسازی و 2 پاتوق مجرمان که از قبل شناسایی شده بودند، محل‌های اجرای عملیات بودند که در نهایت 247 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: در این عملیات‌ 5 قبضه شبه سلاح، 2 قبضه سلاح جنگی و 140 قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

رییس پلیس پایتخت در ادامه گفت: طرح‌های پلیس با قاطعیت و برای استقرار نظم و ارتقا امنیت اجتماعی در پایتخت ادامه خواهد یافت و پلیس‌های تخصصی تمام تلاش خود را در این راستا به کار خواهند گرفت.
 
وی با بیان اینکه پلیس‌های پیشگیری، اطلاعات، امنیت عمومی و آگاهی تهران بزرگ با توان کامل برای برخورد با مجرمین، سارقین و معتادین متجاهر آماده هستند، عنوان کرد: در برخی از عملیات‌های پلیس قضات قوه قضاییه نیز همراه بودند و ان‌شاالله با این مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.

سردار رحیمی در خصوص قانون مجلس مبنی بر عدم حمل سلاح سرد گفت: پلیس تهران بزرگ آماده برخورد قانونی با حاملین سلاح سرد است.

رییس پلیس پایتخت همچنین بیان کرد: علاوه بر دستگیری 247 نفر از اراذل و اوباش، 75 جوان زیر بیست سال نیز به جرم ایجاد مزاحمت در پارک‌ها و معابر دستگیر شدند که به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

سردار رحیمی در پایان بیان داشت: تمام بازداشتگاه‌های پلیس با رعایت حقوق شهروندی و تحت نظر قضات فعالیت دارند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها