نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

بسیج مایه افتخار و سرافرازی ملت است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: بسیج مایه افتخار و سرافرازی همه ما است و در جریان زلزله و خرابی‌های به بار آمده، بخشی از سازندگی این مناطق به بسیج سازندگی سپرده شده و این خود گویای مطلب است.
کد خبر: ۲۶۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ - 21November 2017
بسیج مایه افتخار و سرافرازی ملت استبه گزارش دفاع پرس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج)، به مناسبت هفته بسیج، سردار «محمد شاهرخی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین٬ حجت‌الاسلام معبودی مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از فرماندهان و مدیران سپاه و فرماندهان و بسیجیان این استان با آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه قزوین ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و هفته بسیج اظهار داشت: پیروزی‌های بسیار بزرگی که در عرصه‌های برون مرزی و در کشور‌های سوریه٬ عراق٬ یمن و سایر نقاط دیگر نصیب اسلام شده به دلیل تلاش بسیجیان است.

وی گفت: فتنه‌ای که برای نابود کردن کشور‌های اسلامی با محوریت ایران اسلامی از سوی استکبار جهانی تدارک دیده شد بود به لطف خداوند به دست توانمند بسیجیان و فرماندهی سردار سلیمانی رقم خورد و این فتنه برای همیشه ریشه‌کن شد.

آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: طی روز‌های اخیر زلزله غرب کشور قلب همه ما را رنجاند و رهبر معظم انقلاب شخصا به این مناطق سفر کردند و با حضور در جمع آسیب‌دیدگان مایه دلگرمی آن‌ها شدند.

وی افزود: بسیج مایه افتخار و سرافرازی همه ما است و در جریان زلزله و خرابی‌های به بار آمده، بخشی از سازندگی این مناطق به بسیج سازندگی سپرده شده و این خود گویای مطلب است.

امام جمعه قزوین با اشاره به ریشه‌کنی فتنه داعش عنوان کرد: روزی که شاهد ختم فتنه داعش بودیم روزی بود که به مفهوم پیام امام راحل رسیدیم که ایشان فرمودند «اگر سپاه نبود پیروزی نصیب کشور و اسلام نمی‌شد».

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: برخی گمان می‌کنند که بسیج خاص دوران دفاع مقدس است و باید در همان دوران بماند، اما امروز عملا ثابت شد که در تمام عرصه‌ها حضور بسیج باعث اقتدار کشور است.

عابدینی در ادامه یادآور شد: بسیج یعنی کسی که امنیت را در کشور و بیرون مرز‌ها ایجاد کرده است، بسیج یعنی اقتدار اسلام و به منصه ظهور رسیدن آرمان‌های اسلامی در کشور و در دنیا.

وی با اشاره به رشادت‌های بسیجیان در بیرون مرز‌های کشور خاطرنشان کرد: بسیاری از عزیزان ما در کشور سوریه به شهادت رسیدند و خانواده‌هایشان همچنان چشم انتظار بازگشت آن‌ها هستند، اما این عزیزان در اصل به ندای رسول خدا برای یاری و گسترش دین اسلام لبیک گفتند و از جان شیرین خود گذشتند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: ظلمات ظلم٬ نفاق٬ بدعت٬ ویرانی٬ سرسپردگی به یهود و استکبار مناطق مختلف کشور‌های اطراف را فرا گرفته بود و این بسیج و قدرت الهی بود که این ظلمات را از بین برد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: بسیج یعنی امید ملت‌ها و تعیین‌کننده سرنوشت آینده جهان و زمینه ساز ظهور حجت. بسیج یعنی جماعتی که بیشتر از هر قشر دیگری در رفتار و‌ گفتار و سبک زندگی تلاش می‌کند تا امام زمان (عج) او را بپسندد.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) اظهار کرد: کسانی که زیر آوار‌های دنیاپرستی٬ شرک و نفاق گم شده‌اند در واقع مردگان هستند و امروز شاهد هستیم که بسبج پرچمدار مبارزه با نفاق و شرک است همچنان که در جریان اسلامی که در جهان راه افتاده شاهد آن هستیم.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: بسیجیان کسانی هستند که برای رسیدن به آرمان‌های حق سختی می‌کشند و با ظلم مبارزه می‌کنند و درست شبیه کسانی هستند که در رکاب رسول خدا (ص) با ظلم مبارزه کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها