سردار قنبری خبر داد؛

انهدام باند بزرگ موادمخدر در جنوب‌شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ موادمخدر، دستگیری پنج قاچاقچی و کشف دو تن و 635 کيلوگرم موادمخدر در درگيری مسلحانه با سوداگران خبر داد.
کد خبر: ۲۶۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ - 21November 2017
انهدام باند بزرگ مواد مخدر در جنوب شرق کشور
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در بيان جزئيات دقيق اين خبر اظهار داشت: يگان‌های عملياتی انتظامی شهرستان ايرانشهر با پشتيبانی اطلاعاتی پليس مبارزه با موادمخدر استان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعاليت يک باند بزرگ و مسلح برای جا به جايی موادمخدر با استفاده از خودروهای کوهستانی در محورهای فرعی شهرستان ايرانشهر با خبر شدند.

وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، عصر روز گذشته ماموران محل تردد خودروهای متعلق به اين باند را به همراه محل دپو موادمخدر شناسايی کردند که قاچاقچيان به محض مشاهده ماموران با آن‌ها به صورت مسلحانه درگير شدند.

سردار قنبری اظهار داشت: در اين درگیری، تکاوران پليس موفق شدند دو تن و 467 کیلوگرم تریاک، 28 کیلوگرم مرفین، 140 کیلوگرم حشیش و یک قبضه اسلحه کلاش کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو تويوتا و دستگیری پنج قاچاقچی در این عملیات گفت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر با جديت از سوی پليس دنبال می‌شود و به شهروندان توصيه می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوريت‌های پليسی 110 تماس و موضوع را به پليس اطلاع رسانی کنند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها