قدیری ابیانه:

پیروزی جبهه مقاومت بر داعش پیروزی بر آمریکا، ارتجاع منطقه و رژیم صهیونیستی است

کارشناس سیاسی گفت: پیروزی بر داعش و شکست داعش پیروزی بر آمریکا، اروپا، ارتجاع منطقه و رژیم صهیونیستی است. پیروزی که جمهوری اسلامی ایران سربلند آن است.
کد خبر: ۲۶۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ - 21November 2017
پیروزی جبهه مقاومت بر داعش پیروزی بر آمریکا، ارتجاع منطقه و رژیم صهیونیستی استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، آغاز متن پیام سردار دلیر اسلام؛ سرداری که در بحبوحه سخت‌ترین جنایت‌های تاریخ بشریت که سربریدن کودکان یا پوست کندن زنده زنده مردان در مقابل خانواده های خود؛ به اسارت گرفتن دختران و زن های بی گناه و تجاوز به آنان، سوزاندن زنده زنده افراد و ذبح دسته جمعی صدها جوان از جمله آنهاست به رهبر عزیز و شجاع انقلاب با توسل و تسمک به وعده خداوند متعال که (انا فتحنا لک فتحا مبینا) است.
 
مژده ای که بیانگر وعده خداوند در رهایی از شر مشرکان و باقی ماندن زمین برای مظلومان و یکتاپرستان واقعی است. آزاد سازی ابوکمال آخرین قلعه داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی-صهیونیستی و برافراشتن پرچم سوریه پایان این شجره خبیثه ملعونه جانی دوباره به تن مظلومان و آرامشی به روح شهدای مدافع حرم بخشید. فرزند و سرباز وطنمان سردار قاسم سلیمانی مژده نابودی گروهکی را داد که خوف وجودشان تن صدها و میلیونها انسان را می‌لرزاند.
 
ماه ربیع الاول ماه میلاد پیامبر رحمت و ماه نابودی دشمنان این شجره طیبه است.
 
گفت‌وگوی پیش رو با دکتر محمد حسن قدیری ابیانه داعش را از آغاز تا جهنمی شدن مورد تحلیل قرار داده است.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه با اشاره به اصلی ترین حامیان و ایجاد کنندگان داعش اظهار داشت: پنتاگون و کسینجر وزیر صهوینیستی اسبق سرشناس  آمریکا پیش بینی کرده بودند که تا سال 2025رژیم صهیونیستی مضمحل خواهد شد.

بنابراین نیازمند ایجاد فرصتی برای به عقب انداختن این مساله و ایجاد تنش و ناامنی و بی ثباتی در منطقه بودند ازاین رو آمریکا با مشارکت انگلیس و رژیم صهیونیستی داعش را ایجاد کرد.

تضعیف خط مقدم جبهه مقاومت که درایران؛ سوریه؛ فلسطین؛ عراق ولبنان بود اصلی ترین هدفی بود که بر آن اتفاق نظر داشتند لذا برنامه های بلند مدتی را با همکاری سران مرتجع عربی در حمایت های مالی و ...مد نظر قرار دادند.

وی در اینباره افزود: اسنودن افشاگر مسائل امنیتی بر تشکیل داعش توسط سه کشور یاد شده تاکی کرد، حتی خانم  کلینتون در کتاب خاطرات خود به شکل گیری داعش و سفرهای متعدد به کشورهای مختلف برای زمینه سازی به رسمیت شناختن به اصلاح دولت اسلامی داعش تاکید کرد و ترامپ هم در مبارزات انتخاباتی خود دولت اوباما راعامل تشکیل داعش معرفی کرد.

وی درخصوص حمایت های مختلف از داعش توسط کشورهای یاد شده و دوستان منطقه ای آنها خاطر نشان شد: کشورهای یاد شده با امید به اجرایی شدن اهدافی که در تضاد با مقاومت و ضد جمهوری اسلامی بود با تلاشهای متعدد وحمایت های همه جانبه رژیم جعلی اسرائیل و همچنین کشورهای مرتجع عربی و ترکیه داعش را در همه ابعاد مورد حمایت قرار دادند. تامین سلاح و پشتیبانی لجستیک ونظامی از جمله حمایت های آنها از این گروهک وحشی و آدم کش بود.

قدیری ابیانه با اشاره به برخورداری ایران از رهبری فرزانه در خنثی کردن توطئه های غرب بیان داشت: غربی ها ونوکران منطقه ایشان براین باور بودند که بعد از موفقیت های داعش در عراق وسوریه هدف بعدی را درایران ولبنان قرار دهند. مطابق با خاطرات خانم کلینتون پیشروی داعش با سرنگونی دولتهای عربی درون خلیج فارس موجب می گردید که بنادر استراتژیک و چاه های نفت منطقه  در اختیار امریکا قرار بگیرد در حالی که به این موضوع نیاندیشیده بودند که ایران اسلامی از وجود نازنین وگرانقدر رهبری فرزانه وبا درایت برخوردار است که بیان یک کلمه از سوی ایران غوغا آفرین می شود.

این کارشناس سیاسی با اشاره به پایان پذیری خلافت خود ساخته ابوبکر البغدادی که دیگر سرزمینی برای خلافت ندارد خاطر نشان کرد: ظرافت نگاه مقام معظم رهبری واشراف کامل و شناخت جامع از اهداف وتوطئه های دشمن منجر به سقوط داعش وکوتاه شدن دست این جنایتکاران از سر مردم مظلوم منطقه شد بنحوی که با درایت و رهبری مقام عظمای ولایت و حکم جهاد آیت الله سیستانی در عراق و مشاوره های نظامی سپاه قدس وحضور نیروهای حزب الله اعم از لشکر فاطمیون و  زینبیون  توطئه های دشمن به آنها برگشت وخوابشان آشفته شد. خلافت خود خوانده ابوبکر البغدادی که روزی بدان مباهات می کرد و به وسیله آن دستور قتل مسلمانان را می داد به پایان رسید به نحوی که او دیگر سرزمینی برای خلافت خود خوانده در اختیار ندارد.

قدیری ابیانه در خصوص خطر دشمنی های همیشگی غرب تصریح کرد: هر چند با مجاهدت های مردمی در کشورهای عراق و سوریه و شهادت دلیر مردان مدافع حرم و نیروهای دفاع قدس پیکره داعش هزار پاره شد اما نمی توان شکست های اخیر را پایان توطئه های سردمداران قدرت جهان عنوان کرد چرا که آنها به انحاء مختلف برای انجام عملیات های  تروریستی در جای جای مناطق اسلامی تلاش خواهند کرد هر چند داعش سرزمینی ندارد اما غرب همچنان به حمایت از آنها ادامه می دهد.

 این کارشناس مسائل سیاسی با اظهار قدردانی از زحمات سردار دلها به قدس آنلاین گفت: سردار قاسم سلیمانی که نماد عزت، شکوه و عظمت حماسی ایران زمین است بر نابودی داعش در سه ماه تاکید کرده بودند که محقق شد؛ در حالی که سردار قهرمان ایرانی ودلیر مردان مدافع حرم جان بر کف از حریم اسلام وامامت و وولایت و مردم مظلوم عراق و سوریه دفاع می کردند یاران شیطان در تمام این مدت با همکاری همپیمانان منطقه ایشان به حمایت از داعش پرداخته ودر هر صورت سعی داشتند با فراری دادن سران جلاد داعش آنها را برای حملات وتجاوزهای بعدی آماده کنند.

قدیری ابیانه در خصوص فریب خوردن ترکیه و بازیهای جدید سیاسی منطقه اینگونه عنوان کرد: هر چند اردوغان  در سالهای گذشته در زمین اسرائیل وآمریکا بازی کرد وبا حمایت از داعش نقش قابل توجهی در تنش و کشتار مسلمانان داشت اما به نظر می رسد اینک تا  حدودی متوجه فریب ودامی که غرب برایش پهن کرده بود شد از این رو به نظر می آید آماده تغییر مسیر است. تحولات بسیار مهمی در منطقه در حال رخ دادن است اینکه در رزمایش ناتو عکس اردوغان را به عنوان سیبل مورد استفاده قرار می گیرد!! (هرچند دبیر کل ناتو بابت این بی احترامی از آقای اردوغان عذر خواهی کرد و البته مورد پذیرش اردوغان قرار نگرفت) اما این رفتارها بیانگر توطئه های وسیعی است که غرب حتی علیه ترکیه که همکاری خوبی با آنها داشته در نظر دارد، بنحوی که نشریات ترکیه نقشه های ناتو برای حمله به ترکیه  را مورد توجه قرار داده اند.

وی با تاکید براینکه ایران پیروز منطقه وآمریکا شکست خورده واقعی است عنوان داشت: به هر حال پیروزی بر داعش وشکست داعش پیروزی بر آمریکا، اروپا، ارتجاع منطقه و رژیم صهیونیستی است. پیروزی که جمهوری اسلامی ایران سربلند آن است. اقتدار ونفوذی که از جمهوری اسلامی نشان داده شد در کشورهای منطقه تا دریای مدیترانه موجب حیرت همه شد. ایران امروز دیگر تنها یک قدرت منطقه ای نیست بلکه  یک قدرت جهانی محسوب می شود زیرا کشوری که بتواند توطئه های گسترده آمریکا، انگلیس؛ اروپا، اسرائیل وارتجاع عرب را در هم بشکند و تروریست ها را مضمحل کند قدرتی جهانی محسوب می شود. این در حالی است که قدرتهای اروپایی و آمریکا روز به روز با مشکلات بیشتری دست به گریبان هستند.

قدیری ابیانه در پایان خاطر نشان شد: اگر آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی وارتجاع عرب از داعش حمایت نکرده بودند مدتها پیش شاهد سرنگونی این گروهک آدمکش بودیم اما غرب درصدد است تا عوامل خویش را در جهت ایجاد ترور، تخریب وتوطئه در کشورهای اسلامی حفظ کند هر چند سرزمینی برای جنایت کاریهایشان نداشته باشند. اما با این وجود آمریکا دست از توطئه برنخواهد داشت وما شاهد تلاش های ایضایی و حملاتی  همانند حملات خمپاره ای  زینبیه سوریه خواهیم بود. همه اینها با حمایت امریکا؛ انگلیس واسرائیل وهمپیمانانش انجام می شود. اگر تشکیل داعش را زلزله ای مهیب در منطقه بدانیم از این پس شاهد پس لرزه های آنها خواهیم بود که منجر به تضعیف بیش از پیش آنها خواهد شد.

 
منبع: قدس آنلاین
نظر شما
پربیننده ها