در پیامی؛

سردار کارگر هفته بسیج را به فرمانده کل سپاه پاسداران تبریک گفت

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی هفته بسیج را به سرلشکر محمدعلی جعفری تبریک گفت.
کد خبر: ۲۶۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 21November 2017

تبریک سردار کارگر به سرلشکر جعفریبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی هفته بسیج را به سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

با احترام، شجره طیبه بسیج و فرهنگ بسیجی، نمادی آشکار از اراده راستین و محکم مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حتی اقتصادی و یادگار ارزشمند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که بحق، خاستگاه ایمان، اخلاص، عشق، ایثار و شهامت مجاهدان فی سبیل الله می‌باشد.

اینک در سی و هشتمین سالگرد تاسیس و تشکیل این سازمان مردمی پرافتخار و حماسه‌ساز، حضور قدرتمند، تاثیرگذار و مسئولیت پذیر ارتش بیست میلیونی بسیج در میدان‌های حساس و سرنوشت ساز به عنوان بهترین پشتوانه و سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام و انقلاب اسلامی را شاهد هستیم.

اینجانب سالروز تشکیل این نهاد مردمی و مظهر مردم سالاری دینی را خدمت شما برادر بسیجی مخلص و متعهد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سعادت و توفیقات روزافزون حضرت عالی و سایر نیروهای مدافع انقلاب اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر امام زمان (عج) و در پرتو رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار