مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان عنوان کرد؛

رونمایی از 2 جلد کتاب شهدای دانش‌آموز در یادواره شهیده «زینب کمایی» اصفهان

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: در یادواره شهیده زینب کمایی از کتاب «مشق آخر» مشتمل بر 60 داستان کوتاه از شهدای شاخص دانش‌آموز و کتاب صوتی «راز درخت کاج» رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ - 21November 2017
2 جلد کتاب شهدای دانش آموز در یادواره ملی شهیده «زینب کمایی» رونمایی می‌شود/ برگزاری همایش اقتدار بسیجیان با حضور سردار سلامیبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، پیش از ظهر امروز سرهنگ «محمد ادیب» در نشست خبری یادواره ملی شهیده «زینب کمایی» و 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور اظهار داشت: از سال 89 تاکنون بنا به درخواست مقام معظم رهبری سالانه از بین دانش‌آموزان یک نفر به عنوان شهید شاخص سال معرفی میشود.

وی در خصوص برگزاری یادواره ملی شهیده زینب کمایی و 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور تصریح کرد: هر ساله استانهای میزبان یادواره شهدای دانش‌آموز وظیفه تولید محتوا را بر عهده دارند که با توجه به سیره و خاطرات شهدا اقدام به تهیه تولیدات فاخر می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان افزود: در یادواره شهیده زینب کمایی  از کتاب «مشق آخر» مشتمل بر 60 داستان کوتاه از شهدای شاخص دانش‌آموز و کتاب صوتی «راز درخت کاج» رونمایی خواهد شد.

وی شهدای شاخص دانش‌آموز را اسوه خودسازی و سرمشق ایمان نامید و گفت: شهیده کمایی در ایفای نقش اجتماعی بسیار فعال و در دوران تحصیل نیز سرآمد بوده که می‌توان وی را به عنوان الگوی تربیت انقلابی نسل نوجوان خواند.

ادیب افزود: این شهیده در دوران دفاع مقدس با حضور بر بالین مجروحان جنگ و اهدای گل و کتاب از آنها تجلیل و مصاحبه تهیه کرده و در نشریه مدرسه، آن‌ها را منتشر کرده است.

وی با بیان اینکه سعی شده از طریق زبان هنر، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید منتقل کرد، گفت: برنامه‌های مختلفی چون تهیه کتاب و یادداشت ادبی توسط دانش‌آموزان با محوریت دست نوشته و سیره شهدای دانش‌آموز اجرا میشود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: همایش اقتدار بسیجیان در پنجم آذرماه با حضور سردار سلامی در مصلی و نمایش رزمی از انقلاب تا مدافعان حرم در دهکده مقاومت در هفته بسیج برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار