سردار غیب‌پرور در جمع خبرنگاران:

با اتکا به خداوند می‌توان اسلام ناب محمدی را گسترش داد

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکست داعش گفت: شکرگزاری بزرگ مردم منطقه این است که انسجام خودمان را حفظ و آن جهاد کبیری که رهبری فرمودند را تقویت کنیم و بدانیم با اتکا به خداوند می‌توان اسلام ناب محمدی را گسترش داد.
کد خبر: ۲۶۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ - 21November 2017
با اتکا به خداوند می‌توان اسلام ناب محمدی را گسترش داد
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به خانواده‌های نیازمند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیج و سپاه ارائه خدمات به مردم است که سپاه تهران بزرگ در این قضیه پیشگام بوده است؛ لذا آن چیزی که امروز ملاحظه شد بخشی از عملکرد سپاه و بسیج در این رابطه است.
 
وی افزود: در 18 ماه گذشته در موضوع تهیه جهیزیه بالغ بر 15 میلیارد تومان با مشارکت‌های مردمی هزینه شده است.
 
سردار غیب‌پرور همچنین با اشاره به شکست داعش بیان کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌خواستند گروه جعلی داعش را به مردم منطقه غالب کنند، البته خطر اینها به مراتب بیشتر از زمانی است که می‌خواستند رژیم صهیونیستی را در منطقه ایجاد کنند؛ پس اگر اینها این خواب زشت و نامبارکشان تعبیر می‌شد واقعاً معلوم نبود بر سر اسلام عزیز چه می‌آمد.
 
وی تصریح کرد: شکرگذاری بزرگ مردم منطقه این است که انسجام خودمان را حفظ و آن جهاد کبیری که رهبری فرمودند را تقویت کنیم و بدانیم با اتکا به خداوند می‌توان اسلام ناب محمدی را گسترش داد؛ چون اسلام دینی است که می‌تواند انسان را به رشد و تعالی برساند و این حتمی است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دستشان برای مردم رو شد، زیرا اسلامی که آنها می‌گفتند اسلام دروغین بود؛ پیامبر ما پیامبر رحمت است و هیچ وقت نفرموده‌اند که سینه مردم را بشکافید و قلب آن‌ها را از تن‌شان بیرون آورید یا پیامبر ما هیچ وقت نفرمودند که دست به قتل و غارت مردم بزنید.
 
وی در پایان گفت: خدا را شکر که تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری و مرجعیت در عراق تلاش‌ها به ثمر نشست و این پیروزی حاصل شد.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار