انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌کند؛

کتاب «عربستان سعودی، یک پادشاهی در معرض خطر» رونمایی می‌شود

کتاب «عربستان سعودی، یک پادشاهی در معرض خطر» نوشته «پل آرتز» و «کارولین رولانتز» در انتشارات علمی فرهنگی رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ - 21November 2017
کتاب «عربستان سعودی،یک پادشاهی در معرض خطر» رونمایی می‌شود.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کتاب «عربستان سعودی، یک پادشاهی در معرض خطر» نوشته «پل آرتز» و «کارولین رولانتز» است که «محمدرضا دهشیری» با همکاری «سعیده اجتهادی» و «زهرا رحیمی» آن را به فارسی ترجمه کرده‌اند.

نویسندگان کتاب بر امکان گسست میان مفتی‌های وهابی و خاندان سلطنتی تاکید کرده و بر این باورند که نفت به عنوان منبع انرژی، راهی نامعلوم را فراروی زمامداران سعودی قرار داده است، به گونه‌ای که بلندپروازی‌های فزاینده نسل جدید حاکمان در عربستان سعودی می‌تواند این جامعه را به حالت انفجار درآورد.

در آیین رونمایی »عربستان سعودی؛ یک پادشاهی در معرض خطر»  پل آرتز استاد بازنشستۀ دانشگاه آمستردام و متخصص در امور آسیای غربی، یکی از نویسندگان کتاب به همراه محمدرضا دهشیری حضور خواهند داشت.

این مراسم در روز شنبه چهارم آذرماه از ساعت 16 تا 17.30 در سالن اجتماعات انتشارات علمی و فرهنگی به نشانی تهران، خیابان آفریقا، چهارراه جهان کودک، کوچه کمان، پلاک 25 برگزار می‌شود و ورود برای همۀ علاقه مندان آزاد است.

انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار