شهر مهمان لاله هاست-11

شهدا ما یادمان نرفته، شما هم ما را فراموش نکنید/ با آمدنشان آرامش را برای ملت به ارمغان می آورند

هر چند وقت یکبار که تعداد زیادی از آنها تشییع می شود به این معنی است که با آمدن های سر زده کشور ما را بیمه می کنند، آنها برای همه ما برکت هستند. وقتی مدتی به نوعی هیچ خبری از آنها نیست مملکت به چالش کشیده می شود. اما با آمدنشان آرامش را به این ملت به ارمغان می آورند.
کد خبر: ۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۳ - 03September 2013

شهدا ما یادمان نرفته، شما هم ما را فراموش نکنید/ با آمدنشان آرامش را برای ملت به ارمغان می آورند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ابوالفضل انصاری مداح و ذاکر اهل بیت (ع) دو پای خود را در جنگ فدای اسلام و میهن کرده است؛ وی در تشییع 92 شهید با حسرت از دیدن  تابوت همرزمانش، می گوید: ما پیش دوستان خودمان آمدیم که به آنها سری بزنیم و بگوئیم ما یادمان نرفته، شما هم ما را فراموش نکنید. در ادامه حرف های این جانباز را می خوانیم:

من در منطقه فکه، اسلام آباد غرب و پدافند فاو خدمت کردم، برادرم شهید شد، ولی من این سعادت را نداشتم.

وقتی که تابوت این شهدا را می بینم. فکر می کنم اینها فقط جسمی از آنها هستند؛ در صورتی که ما همیشه شهدا را در کنار خودمان حس می کنیم و آنها را جدای از خود نمی بینیم. ما اینجا فقط به عنوان یک یادمان آمده ایم و گرنه حس همرزمانمان برای ما درونی شده و همیشه در کنار ما هستند.

هر چند وقت یکبار که تعداد زیادی از آنها تشییع می شود به این معنی است که با آمدن های سر زده کشور ما را بیمه می کنند، آنها برای همه ما برکت هستند. وقتی مدتی به نوعی هیچ خبری از آنها نیست، مملکت به چالش کشیده می شود. اما با آمدنشان آرامش را به این ملت به ارمغان می آورند.

جبهه رفته هستم ولی طعم شهادت چیز دیگری است. حسرت آنهایی که شهید شدند و بیشتر از همه کسانی که گمنام ماندند را می خورم. خوش به سعادت آنها که خدا این توفیق را به آنها داد.

حس من نسبت به شهدا همانند حس 25 و یا 30 سال گذشته است

احمد فرجیان نیز که از بسیجیان و دلاور مردانی است که از سال 60 در مناطق جنگی بوده، به ترتیب حضوری پر افتخار در عملیات های کربلا1، 4 و 5 ، خیبر، نصر7  و بیت المقدس 7 را داشته و تا سال 67 که قطعنامه امضاء می شود، مشتاقانه در کنار همرزمان به ملت و میهن اسلامی خدمت کرده است.

وی می گوید: حس من نسبت به شهدا همانند حس 25 و یا 30 سال گذشته است. همیشه نسبت به آنها احساس وظیفه می کنم. شهدا از لحظه ای که در مناطق جنگی با ما بودند تا زمان خداحافظی که دیگر برنگشتند. از آن زمان به بعد در کنار ما و با ما هستند. ما هیچ روزی را بدون نام و یاد آنها نمی توانیم سر کنیم.

شهدا با جان دادنشان مملکت ما را برای همیشه بیمه کردند. آنها ناموس ما را حفظ  و دین اسلام را برای همیشه از شر بیگانگان و اجنوی ها نگهداشتند.

نظر شما
پربیننده ها