امیر بابلی خبر داد؛

تحویل اولین محموله داروی بیماران خاص به بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل ذهاب

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: اولین محموله داروی بیماران خاص به بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل ذهاب تحویل داده شد.
کد خبر: ۲۶۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ - 21November 2017
تحویل اولین محموله داروی بیماران خاص به بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل ذهاب
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم پزشک «شهنام بابلی» رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: شش روز پس از حادثه زلزله در سرپل ذهاب بیمارانی به بیمارستان صحرایی مراجعه کردند و نیاز فوری به داروهای بیماری صعب العلاج داشتند که برابر تصویب فرمانده نیروی زمینی ارتش مقرر شد نسبت به این افراد رسیدگی شود.

وی افزود: لذا بلافاصله شور ستادی پزشکی برگزار کردیم و با داروخانه‌های مجهز مذاکراتی انجام شد که در نهایت به این مهم دست یافتیم که داروهای کمیاب را در همین بیمارستان صحرایی در اختیار بیماران قرار دهیم.

دکتر بابلی تصریح کرد: اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های ملی و خبرگزاری‌ها و به ویژه فضای مجازی انجام شد و تعدادی از عزیزان هموطن ما با مراجعه به بیمارستان ثبت‌نام کردند و ما نیز به لطف خدا و همت امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نزاجا اولین محموله داروهای نایاب را برای بیماران صعب العلاج در اختیار بیمارستان مجهز صحرایی نیروی زمینی در منطقه سرپل ذهاب ارسال کردیم.
 
وی با بیان اینکه تمام بیماران خاص شناسایی شده‌اند و در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرونده دارند، گفت: ثبت اطلاعات بیماران در سامانه وزارت بهداشت کار پزشکان ما را در شناسایی نفرات آسان کرده است.

امیر بابلی افزود: پل هوایی دارویی از تهران تا سرپل ذهاب ایجاد کردیم تا روزانه داروی کمیاب را در اختیار بیماران قرار دهیم.

وی همچنین اظهار کرد: امیدواریم در این مسیر نیز خداوند ما را یاری کند و بتوانیم مانند گذشته خدمتی را برای مردم قدرشناس منطقه زلزله زده انجام داده باشیم.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار