رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

فرصت جولان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی به دشمنان نمی‌دهیم

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه نباید فرصت جولان به دشمن در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی بدهیم، گفت: دشمنان با تولید نرم‌افزارها و بازی‌های رایانه‌ای و اندرویدی سعی دارند محتواهای ضد فرهنگ اسلامی و ایرانی را در اختیار کودکان و نوجوانان ما قرار دهند.
کد خبر: ۲۶۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ - 21November 2017

فرصت جولان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی را به دشمنان نمی دهیمبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «عبدالله جعفری» رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد روزافزون تاثیر فضای مجازی در زندگی مردم اظهار داشت: امروزه همه این موضوع را قبول دارند که فضای مجازی به بخش جدایی‌‌ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده و نباید از آن غافل شد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی یکی از راه‌های نفوذ دشمن در باورها و اعتقادات مردم است، افزود: شکست‌های پیاپی استکبار جهانی در مقابل ملت بزرگ ایران سبب شده تا آنها راه تغییر باورها و اعتقادات را پیش بگیرند که در این راستا فضای مجازی به عنوان یک ابزار در اختیار آنها است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با تاکید بر اینکه باید راه‌های نفوذ دشمن را با تولید محتواهای فاخر و ارزشمند است، گفت: جمهوری اسلامی ایران اکنون در یک جنگ فرهنگی با دشمن قرار دارد که در این راستا افسران جوان عرصه جنگ نرم باید اجازه نفوذ به مرزهای فکری ملت را ندهند.

وی با بیان اینکه نباید فرصت جولان به دشمن را در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی بدهیم، عنوان کرد: دشمنان با تولید نرم‌افزارها و بازی‌های رایانه‌ای و اندرویدی سعی دارند ذهن کودکان و نوجوانان ما را از رشد و پیشرفت بازداشته و محتواهای ضد فرهنگ اسلامی و ایرانی را در اختیار آنها قرار دهند.

جعفری تصریح کرد: باید قبول کنیم که برخی از بازیهای مضری که اکنون کودکان و نوجوانان ما از آنها استفاده می‌کنند در اثر غفلت فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه بازیهای تولید داخل باید جذابیت لازم و کافی را داشته باشد، خاطرنشان کرد: به طور یقین اگر محتواها و نرم‌افزارهای تولید از جذابیت لازم برخوردار باشد نوجوانان و جوانان ما به سمت محتواها و بازیهای خارجی نخواهند رفت.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه دشمن فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ما را هدف قرار داده است، اظهار کرد: بازیهایی که توسط دشمن تولید و به راحتی در اختیار نوجوانان ما قرار می‌گیرد بیشتر القای خشونت و رفتارهای خلاف فرهنگ اسلامی و ایرانی است که باید خانواده‌ها نیز در این راستا حساسیت بیشتری به خرج دهند.

وی همچنین به رسالت سنگین رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به جوانان و خانواده‌ها اشاره و تصریح کرد: حضور فعالانه و تاثیرگذار در فضای رسانه‌ای کشور نباید به فراموشی سپرده شود چرا که دشمنان و ضد انقلاب سعی دارد با دروغ‌پردازی با ذهن ملت ایران بازی کند.

جعفری با اشاره به اینکه مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان به حضور تک‌تک دلسوزان کشور نیاز دارد، بیان کرد: باید آنچه در توان داریم را در عرصه فرهنگی و جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته به کار گیریم چرا که ذهن تک تک جوانان ما فردای این کشور را خواهند ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار