سردار غیب‌پرور عنوان کرد؛

تلاش بسیج برای اشتغال‌زایی جوانان

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه «خدمت به مردم» شعار اصلی بسیج است، گفت: تلاش داریم در جهت اشتغال‌زایی جوانان اقداماتی را انجام دهیم.
کد خبر: ۲۶۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ - 21November 2017
تلاش بسیج برای اشتغال‌زایی جوانان
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند اظهار داشت: خدمت به مردم شعار اصلی ما در بسیج است که حتماً می‌بایست در مرحله اقدام به این کار توجه لازم صورت گیرد.
 
وی گفت: در حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه از اقصی نقاط کشور مردم تلاش و کوشش‌هایی را برای کمک به مردم این منطقه انجام دادند که در تهران نیز سپاه تهران بزرگ جزو اولین‌ها بود که در این رابطه اقدام کرد.
 
سردار غیب‌پرور تصریح کرد: زمانی که هموطنان عزیز ما زیر آوار قرار گرفتند و خانواده‌ها از مصیبتی که دیدند به لحاظ روحی دچار تالم شدند، حرکت زیبایی در سراسر کشور انجام شد و طی آن عشق، ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی تبلور یافت.
 
وی بیان کرد: اگر چه این حادثه دلخراش بود، اما مردم ایران همت کردند و از همان لحظات اولیه به کمک زلزله‌زدگان رفتند. این خدمات بسیار خوب است اما باید به سمت اشتغال‌زایی برای جوانان و کمک به دولت حرکت کنیم.
 
سردار غیب پرور در ادامه با تاکید بر اینکه سنت حسنه ازدواج باید بیش از پیش در کشور گسترش یابد، گفت: خدماتی که امروز سپاه تهران برای کمک به زوج‌های جوان انجام داده همه با یاری حضرت باری تعالی بوده است.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار