آیت‌الله «دری نجف‌آبادی»:

تولید محتوای فضای مجازی با تکیه بر ظرفیت‌های بسیج صورت بگیرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شجره طیبه بسیج در مقابله با چالش‌های اجتماعی از قبیل فضای مجازی نقش به‌سزایی دارد، زیرا از ظرفیت فرهنگ‌سازی و تولید محتوا در فضای مجازی برخوردار است.
کد خبر: ۲۶۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵ - 21November 2017
تولید محتوای فضای مجازی با تکیه بر ظرفیت های بسیج صورت گیردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز (سه‌شنبه) در جمع اقشار مختلف بسیجیان اراک، با اشاره به مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی اظهار داشت: از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، شکل‌گیری شجره طیبه بسیج است که امروز به وضوح می‌توانیم ثمرات و نتایج آن را در سراسر جهان اسلام ببینیم.

وی افزود: امروز دشمن با تهاجم همه جانبه استکبار و صهیونیست، داعش وهابی و تکفیری، «بن یزید» و «بن سلمان» و امثال آن‌ها سعی دارد که به اسلام ناب محمدی حمله ‌کند، اما تفکر بسیجی غالب بوده و دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه کشورمان باید بداند که تنها با انسجام، وحدت و یکپارچگی ملی و آمادگی همه جانبه نظامی می‌تواند در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: بسیجیان در اقصی نقاط کشور، باید به منظور آمادگی رزمی و دفاعی خود بکوشند تا در صورت نیاز بتوانند با اقتدار هر چه تمام‌تر در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: بسیج به عنوان بزرگترین نهاد مردمی کشور از ظرفیت‌های بسیاری برای حضور در عرصه‌های مختلف برخوردار است، زیرا نه تنها تمام جغرافیای کشور را در نقاط شهری و روستایی تحت پوشش قرار داده، بلکه از تنوع مأموریت و تعدد و گستردگی فراوان رده‌های وابسته در اقشار و صفوف مختلف و در بخش‌های مختلف برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: شجره طیبه بسیج در مقابله با چالش‌های اجتماعی از قبیل فضای مجازی نقش به‌سزایی دارد، زیرا از ظرفیت فرهنگ‌سازی و تولید محتوا در فضای مجازی برخوردار است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها