فرمانده سپاه ناحیه اراک خبرداد؛

اشتغال‌زایی 50 نفر در شش ماهه نخست سال 96 با طرح‌های اقتصاد مقاومتی

«محمدرضا رضایی» از اشتغال‌زایی 50 نفر در شش ماهه نخست سال 96 در اراک خبرداد و گفت: این میزان از اشتغال‌زایی با اعطای بیش از ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۶۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰ - 21November 2017
اشتغالزایی 50 نفر در شش ماهه 96 با طرح های اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، «محمدرضا رضایی» فرمانده سپاه ناحیه اراک در دیدار آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بسیجیان سپاه ناحیه اراک، با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج اظهار داشت: از ابتدای امسال با هدف محرومیت‌زدایی و با بهره‌مندی از ظرفیت خیران و قرارگاه، تعداد 20 واحد منزل مسکونی برای محرومان آماده و به آن‌ها تحویل داده شده است.

وی از اشتغال‌زایی 50 نفر در شش ماهه نخست سال 96 در اراک خبرداد و افزود: این میزان از اشتغال‌زایی با اعطای بیش از ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است. 

رضایی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های در دستور کار سپاه ناحیه اراک، تشکیل قرارگاه جوادالائمه (ع) در راستای موضوعات فرهنگی، حاشیه‌نشینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی بیان داشت: همچنین با تشکیل گردان‌های «بیت‌المقدس»، «امام حسین (ع)»، «امام علی (ع)» و «عاشورا»، همواره در رابطه با آمادگی دفاعی و رزمی بسیجیان برنامه‌ها و رزمایش‌هایی در دستورکار سپاه و بسیج قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اردوی فرهنگی و ارائه آموزش‌های دفاعی برای درس آمادگی دفاعی دانش آموزان گفت: آموزش‌های دفاعی و اردوی فرهنگی راهیان نور برای درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است و در این راستا اقدامات مؤثری انجام شده است که امیدواریم بتوانیم این اقدامات را به صورت اثرگذارتر انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها