رییس دانشگاه علوم پزشکی قم:

فرهنگ ایثار و شهادت موجب خشکاندن شجره خبیثه «داعش» شد

ابوالفضل ایرانی خواه گفت: اقدامات مستشاری جمهوری اسلامی در منطقه و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت موجب شد تا شجره خبیثه داعش در منطقه از بین برود.
کد خبر: ۲۶۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ - 24November 2017
فرهنگ ایثار و شهادت موجب خشکاندن شجره خبیثه «داعش» شد

به گزارش دفاع پرس از قم، «ابوالفضل ایرانی خواه» رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد دانشجویان شاهد و شورای هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی قم، با اشاره به نامه سردار حاج قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری در خصوص نابودی داعش اظهار داشت: اقدامات مستشاری جمهوری اسلامی در منطقه موجب شد تا این شجره خبیثه از بین رفته و قدرت جمهوری اسلامی به پایه گذاران داعش که آمریکا و صهیونیست‌ها و نوکران آن‌ها در منطقه یعنی وهابیون هستند، نشان داده شود.

وی افزود: این امر محقق نمی‌شد، جز با توجه به فرهنگ ایثار و شهادت که با افتخار باید بگوییم این فرهنگ در بین مسئولان، اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم و همچنین جامعه پزشکان و پرستاران قابل مشاهده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشیم، گفت: دانشجویان و اساتید شاهد و ایثارگر در دانشگاه، الگو هستند و باید همواره این نقش الگویی خود را ایفا کنند؛ رفع مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر از جمله وظایف دانشگاه بوده که همواره بر این امر تاکید داریم.

«خسرو بیگی» مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه ابراز داشت: یکی از وظایف این ستاد رسیدگی به امور خانواده شهدا و فرزندان شاهد و ایثارگر است که این امر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و آن ‎را وظیفه خود می‌دانیم.

وی عنوان کرد: ۲۲۳ دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی قم مشغول به تحصیل هستند که اغلب آن‌ها دانشجویان نمونه و فعال در عرصه تحصیلی به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها