اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی سمنان

اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر استان سمنان از شاهرود راهی سرزمین‌های نور شد.
کد خبر: ۲۶۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ - 22November 2017
اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان سمنانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر استان سمنان با حضور مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان، رئیس آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و جمعی از مسئولان از کانون ملی شهید بهشتی شاهرود به سرزمین‌های نور جنوب کشور اعزام شدند.
 
در این مراسم «حمید باباخانی» مدیر آموزش و پرورش شاهرود بیان داشت: این کاروان متشکل از ۲۴۰ نفر از دختران دانش آموز در قالب هفت دستگاه اتوبوس به مدت چهار روز برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه این اردو در قالب درس آمادگی دفاعی دانش آموزان پایه دهم اجرا می‌شود افزود: در این مرحله ۲۴۰ دانش آموز اعزام و در مرحله دوم که ۵ آذر ماه است نیز ۲۴۰ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان شاهرود و میامی اعزام خواهند شد.

باباخانی با اشاره به اثرگذاری  اردوهای راهیان نور در دانش‌آموزان جهت مقابله با توطئه های دشمن افزود: حضور دانش آموزان در سرزمین‌های دفاع مقدس سبب می‌شود تا شناخت مناسبی از فرهنگ ایثار و شهادت به دست آوردند و این شناخت به آن‌ها کمک خواهد کرد تا توطئه‌های دشمنان را شناخته و مصون شوند.
 
سرهنگ «یوسفعلی طاهری» مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان نیز در حاشیه بدرقه دانش‌آموزان گفت: تلاش دشمنان در جنگ نرم کم‌رنگ کردن ارزش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی و از جمله ایثار و شهادت است و برگزاری این اردو‌ها با همکاری آموزش و پرورش و سپاه می‌تواند در مقابله با این تهدید نرم دشمن اثرگذار باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار