گرجی خبر داد؛

توزیع 20 هزار بسته اقلام مورد نیاز در بین زلزله‌زدگان

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌ احمر گفت: 20 هزار بسته از اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان در مناطق تحت تاثیر زلزله استان کرمانشاه توزیع شد.
کد خبر: ۲۶۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ - 22November 2017
توزیع بسته‌های 72 ساعته در بین زلزله‌زدگان استان کرمانشاه
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «ابوالقاسم گرجی» معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان با همکاری مردم جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: به علت اشباع اقلام توزیع شده میان زلزله‌زدگان و پیشگیری از توزیع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، 20 هزار بسته دیگر نیز برای توزیع، در دست بسته بندی است.
 
وی عنوان کرد: به علت بارندگی و جلوگیری از خیس شدن اقلام خریداری شده مورد نیاز زلزله زدگان حین بسته بندی تمامی اقلام اعم از مواد غذایی، پوشاک، وسایل گرمایشی همچون پتو، بخاری و... به مکان‌های سرپوشیده منتقل شده است.
 
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه اقلام زیستی به  سه سالن بزرگ و سرپوشیده در سطح استان منتقل شده است، گفت: سالن حجاب، سالن فرهنگی- ورزشی امام (ره) و مجتمع  ورزشی هلال احمر در اختیار جمعیت هلال احمر برای بسته بندی اقلام زلزله‌زدگان قرار گرفته است.
 
وی اذعان کرد: علاوه بر بسته‌های 72 ساعته، اکنون بسته‌های یک ماهه نیز از سوی جمعیت هلال‌احمر خریداری و به سالن‌های نگهداری و بسته‌بندی، منتقل شده است.
 
گرجی با تاکید بر اینکه هر بسته یک ماهه برای خانواده‌های 2 تا 3 نفره است، افزود: یک‌هزار و 400 تن از اقلام و به عبارتی 45 هزار بسته 33 کیلویی در مجموعه‌های مذکور موجود است.
 
وی عنوان کرد: جوانان و داوطلبان با حضور پرشور خود در مجموعه‌های سرپوشیده اقلامی همچون برنج 10 کیلویی، انواع کنسرو، قند، شکر، نمک و... را در قالب اقلام یک ماه بسته‌بندی می‌کنند.
 
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌ احمر با یادآوری اینکه نیاز زلزله‌زدگان باید در کمترین زمان ممکن برطرف شود، گفت: جمعیت هلال احمر به‌منظور تسریع در روند خرید اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان با فروشگاه‌های اتکا و رفاه قراردادی را عقد و همکاری لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار