طی بیانیه‌ای؛

نمایندگان مجلس پیروزی جبهه مقاومت را به مقام معظم رهبری تبریک گفتند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیروزی جبهه مقاومت را به مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت و مردم ایران، عراق، سوریه و لبنان تبریک گفتند.
کد خبر: ۲۶۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ - 22November 2017

نمایندگان مجلس پیروزی جبهه مقاومت را به مقام معظم رهبری تبریک گفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، در ادامه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیانیه‌ای با امضای 206 نماینده (تمامی حاضران در جلسه) به مناسبت پیروزی مقاومت بر نیروهای داعش قرائت شد.

متن کامل این بیانیه خطاب به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای به شرح زیر است:

بی‌شک این پیروزی صرفا غلبه بر جنایت‌کاران، از خدا بی‌خبران، منحرفان و خون‌آشامان تکفیری و داعشی نبود، بلکه غلبه جبهه حق‌طلبی و مقاومت در مقابل جبهه استکبار جهانی، نظام سلطه و همه حامیان و دست‌نشاندگان بین‌المللی و منطقه‌ای آنان بود.

مستکبران و سلطه‌طلبان و استثمارگرانی که منافع نامشروع خویش را در ایجاد درگیری و بی‌ثباتی هدایت شده در جهان و‌ به‌ویژه در کشورهای اسلامی و منطقه‌ای می‌دانند و با شکست در جبهه جنگ تمدن‌ها و لشکرکشی‌های گسترده مانند جنگ تحمیلی هشت ساله ایران و راه‌اندازی جنگ‌های تحمیلی افغانستان و عراق و راهبرد شیطانی جنگ درون تمدنی و جنگ نیابتی را به کارگیری منحرفان و نیروهای پرورش یافته اسلام آمریکایی و مکتب جعلی وهابیت، سلفیت راه‌اندازی کرده‌اند و محور صهیونیستی - سعودی را در سازماندهی و پشتیبانی نهان و آشکار آنها مکلف کرده است.

امروز طعم تلخ شکست فضاحت‌بار را چشیده و لعن و نفرین خدا و رسول خدا را به جان خریدند.

جا دارد مراتب تشکر صمیمانه خود را از حماسه‌سازان، مدافعان و رزمندگان عراقی، سوری، ایرانی، لبنانی، پاکستانی و افغانستانی و همه دلدادگان و تربیت‌یافتگان مکتب اسلام ناب محمدی و دست‌آموختگان مکتب اهل بیت و شهادت از اقصی نقاط جهان که در این جنگ نابرابر در مقابل همه نظام سلطه نه تنها رویای شیطانی آمریکا، سعودی و صهیونیسم بین‌الملل را مبنی بر حاکمیت بر بلاد اسلامی بر باد دادند بلکه آنها را نابود ساختند.

به‌ویژه به سردار رشید اسلام و دفاع مقدس و سرباز مخلص و شجاع جنابعالی حاج قاسم سلیمانی اعلام نماییم، امروز بر کسی پوشیده نیست که اگر این مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها، شهادت‌ها و رشادت‌ها نبود باید ملت ما در اعماق شهرهای مختلف میهن اسلامی و ام‌القری جهان اسلام با متجاوزان و مزدوران نظام سلطه و تروریست‌های تکفیری و داعشی می‌جنگیدند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک این پیروزی بزرگ یک بار دیگر بر حفظ هوشیاری، وحدت و آمادگی مقابله با هرگونه تجاوز و اقدامات مشابه و تبعیت محض از رهبر فرزانه تاکید می‌ورزیم.

به آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم وهابی دست از جنایت در منطقه اسلامی عربی به‌ویژه مردم مظلوم یمن و مردم عزیز لبنان بردارند. رژیم سعودی باید بداند همانگونه که جنایت آنها و مزدوران‌شان در سوریه و عراق نتیجه‌ای جز ننگ و شکست مفتضحانه در بر نداشت به زودی جنایت آنها علیه ملت مظلوم یمن دامن آنها را خواهد گرفت و باید منتظر دست انتقام الهی که به حمایت از مردم یمن بلند خواهد شد، باشند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار