امام جمعه بهار:

ولایت‌پذیری وجه تمایز بسیج با دیگر نهادها است

امام جمعه بهار با بیان اینکه ویژگی تبعیت از ولایت فقیه، بسیج را از دیگر نهادها متمایز کرده است، گفت: بسیجیان با تلاش، پشتکار و همت خود در طول انقلاب و دفاع مقدس توانسته‌اند حافظ آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای والامقام باشند.
کد خبر: ۲۶۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ - 22November 2017

بسیج حراست و حفاظت از کشور را به عهده داردبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام‌ «حبیب‌الله‌ حاتم‌نیا» امام جمعه بهار در نشست با جمعی از بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: در جنگ تحمیلی حد و مرز نفوذ دشمن مشخص بود؛ اما امروز بحث جنگ نرم مطرح است و مرزی وجود ندارد.

وی داشتن بصیرت را راه مناسب تشخیص دوست و دشمن دانست و افزود: شاخص‌ترین ویژگی بسیجیان بدون شک تبعیت از ولایت فقیه و امام زمان (عج) است و تفکر بسیج مشت محکمی از جانب انقلاب اسلامی به همه دشمنان محسوب می‌شود.

امام جمعه بهار با بیان اینکه ویژگی تبعیت از ولایت فقیه بسیج را از دیگر نهادها متمایز کرده است، تصریح کرد: بسیج با تلاش، پشتکار و همت همه بسیجیان در طول انقلاب و دفاع مقدس توانسته حافظ آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای والامقام باشد.

حاتم‌نیا بیان داشت: امروز بسیج با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حراست و حفاظت از کشور را بر عهده دارد و همواره در همه شرایط و همه زمینه‌ها در صحنه حاضر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهادت‌طلبی، بردباری، شجاعت، دلاوری، تقوی، ایثار و نشاط نیز از دیگر ویژگی‌های بسیج به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار