عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اسلام‌هراسی مهم‌ترین هدف داعش بود/ حمایت از مظلومین، رسالت سپاه است

نماینده مجلس شورای اسلامی اسلام‌هراسی را هدف مهم داعش بیان کرد و گفت: حامیان این گروه تروریستی می‌خواستند چهره اسلام ناب محمدی (ص) که توام با رحم، مهربانی و همنوع‌دوستی است را در تصویری از توحش و جنایات به جهان نشان دهند.
کد خبر: ۲۶۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۷ - 23November 2017

مهم ترین هدف داعش اسلام هراسی بود«محمدجواد جمالی نوبندگانی» نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه اسلام‌هراسی یکی از مهم‌ترین اهداف گروه تروریستی داعش بود، اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیسیتی با به‌وجود آوردن داعش تصمیم بر این داشتند چهره اسلام ناب محمدی (ص) که توام با رحم، مهربانی و همنوع دوستی است را در تصویری از توحش و جنایات به جهان نشان دهند.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نام «دولت اسلامی عراق و شام» بر روی این گروه، افزود: داعش را باید دولت آمریکایی در عراق و شام خطاب کرد که با استقامت رزمندگان اسلام نطفه‌شان در منطقه خشکیده شد.

نماینده خانه ملت گفت: شکست داعش به معنای شکست رژیم صهیونیستی است، چرا که داعش دست‌پرورده آمریکا و صهیونیست‌هاست و این سلطه‌گران با آشوب و فتنه‌انگیزی در منطقه می‌خواستند قدرت کشورهای مسلمان را تضعیف کنند تا به راحتی به اهدافشان برسند.

وی پرونده حضور داعش در منطقه را مختومه دانست و گفت: در حالی که پرچم کفرآلود داعش از عراق و سوریه سرنگون شد، نباید این جشن پیروزی ما را از حیله‌های دشمن غافل کند. در همه حال باید مراقب تفکرات جاهلانه تکفیری‌ها باشیم.

وی در پایان با قدردانی از ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام در نبرد با داعش، خاطرنشان کرد: سپاه پاسدران به دعوت رسمی دولت‌های عراق و سوریه برای مبارزه با دشمنان اسلام در منطقه حضور داشتند و این از رسالت سپاه پاسداران است که حامی مظلومین باشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار