یک عالم ترکیه در اجلاس محبان اهل بیت:

عربستان سعودی با میلیاردها دلار هزینه، در ایجاد تفرقه میان مسلمانان ناکام ماند

اوز گوندوز گفت: عربستان سعودی میلیاردها دلار هزینه کرد، تا اجماع مسلمانان منطقه را بر هم بزند؛ اما در رسیدن به این هدف شوم خود ناکام ماند.
کد خبر: ۲۶۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ - 22November 2017
عربستان سعودی با میلیاردها دلار هزینه، در ایجاد تفرقه میان مسلمانان ناکام ماندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، صلاح الدین اوز گوندوز از علمای شیعه ترکیه در مراسم افتتاحیه اجلاس محبان اهل بیت (ع) و مسئله تکفیری‌ها که صبح ‌امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: همه ما از محبان اهل بیت (ع) هستیم و با اینکه سعودی‌ها میلیاردها دلار هزینه کردند تا اجماع مسلمانان و جهان اسلام را بر هم بزنند؛ اما در رسیدن به این هدف شوم خود ناکام ماندند.

وی افزود: بنده پیروزی محور مقاومت بر تکفیری‌ها و گروهک داعش که حامی استکبار بودند و با مسلمانان به ستیز و جنگ می‌پرداختند، به کلیه مسلمانان جهان تبریک می‌گویم.

گولدوز تصریح کرد:‌ وهابیت مسلکی است که نظام سلطه به تروریست‌ها آموخته تا به این واسطه بتوانند وحدت مسلمانان را از میان بردارند.

این عالم شیعه ترکیه بیان کرد: ما مسلمانان ترک به دین و مسلک تکفیری‌ها کافر هستیم و شیوه ما دوستی با اهل بیت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ترکیه مسلمانان چه شیعه و چه سنی در کنار یکدیگر با دوستی و مودت زندگی می‌کنند و امیدواریم که این مودت به همه جهان انتقال پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار