زاهدان میزبان پیکر مطهر 2 شهید گمنام

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در سیستان و بلوچستان از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ - 22November 2017
زاهدان میزبان پیکر مطهر 2 شهید گمنامبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «حمزه دهقان» نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح   در استان سیستان و بلوچستان  طی نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس جهت خاکسپاری ۴ آذر ماه وارد این استان می‌شوند و در ساعت ۸ در فرودگاه زاهدان مورد استقبال آحاد مردم قرار خواهند گرفت.
 
وی عنوان کرد: پیکر این شهیدان روز دوشنبه 6 آذرماه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) از مسجد ابوذر غفاری تشییع و در بلوار رسالت و در ارتفاع شهر زاهدان خاکسپاری می شوند.
 
دهقان با اشاره به اینکه این دو شهید گمنام ۱۷ و ۲۰ سال سن داشته‌اند عنوان کرد: شهید ۱۷ ساله مربوط به عملیات رمضان سال ۱۳۶۱ و شهید ۲۰ ساله نیز مربوط به عملیات کربلای چهار در تاریخ ۴ دی ۱۳۶۵ است.
 
این مسئول با بیان اینکه تاکنون پیکر ۱۰۷ شهید در ۴۶ نقطه از استان خاکسپاری شده است تصریح کرد: مردم وظیفه دارند از ارزش‌های دوران دفاع مقدس پاسداری کنند که این امر در شهر زاهدان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته به طوری که در ۱۳ نقطه از شهر زاهدان شهید گمنام داریم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها