امیر اسماعیلی در یادواره شهدای مدافع حرم:

دوران بزن در رویی از مسیرهای هوایی تمام شده است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت: دشمن بداند در صورت انجام خطایی از مسیرهای هوایی، دوران بزن در رویی تمام شده است.
کد خبر: ۲۶۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ - 22November 2017
دوران بزن در رویی تمام شده است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم فاتحین که در مصلای امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر دشمنان تکفیری را تبریک عرض می‌کنم. شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای ترور، شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم تمامی شهدای راه حق هستند و ثابت کردند که «هیهات من الذله» در کشور ما ریشه دارد.
 
وی افزود: در زمان حاضر قاسم سلیمانی‌ها ثابت کردند که دوران بزن در رویی و از این دست حرف‌ها به پایان رسیده و ما نیز این اطمینان را به مردم کشورمان می‌دهیم که دوران بزن در رویی از مسیرهای هوایی کشور تمام شده است و در این راه مماشات سیاسی نخواهیم داشت.

امیر اسماعیلی با اشاره به اینکه پدافند، خط مقدم تهدیدات علیه کشور است، تاکید کرد: با 3 هزار و 700 نقطه پدافندی امروز اعلام می‌کنیم که مرزهای هوایی، دریایی و زمینی کشورمان قتلگاه دشمنانی خواهد بود که قصد تجاوز به کشورمان را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای ملی کشور که با دست‌های خالی به دست آمده بر اساس اعتقادات ماست و پدافند امروز در خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت این دستاوردها است.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار