سردار سلامی در یادواره شهدای مدافع حرم:

شکست «داعش» دفن سیاست‌‌های آمریکا، صهیونیست و مرتجعان منطقه‌ای است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: یک پیروزی شگفت انگیز در جایی که محل دفن سیاست‌های اسرائیل، آمریکا، انگلیس و مرتجعان منطقه می‌باشد، رقم خورده است.
کد خبر: ۲۶۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ - 22November 2017
شکست «داعش» دفن سیاست‌‌های آمریکا، صهیونیست و مرتجعان منطقه‌ای است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین که در مصلای امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: پیروزی‌های شگفت‌انگیز و فراتر از تصور جبهه مقاومت را تبریک عرض می‌کنم. یک پیروزی شگفت انگیز در جایی که محل دفن سیاست‌های اسرائیل، آمریکا، انگلیس و مرتجعان منطقه می‌باشد، رقم خورده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز پرچم اسلام در جهان به اهتزاز درآمده و پرچم استکبار به زیر کشیده شده است. امروز در جهان شاهد طلوع خورشید اسلام و غروب استکبار هستیم و این نتیجه خون شهدا و توکل و صبر خانواده‌های شهداست.
 
سردار سلامی خطاب به خانواده‌های شهدای مدافع حرم عنوان کرد: شهدای شما سنبل جوانمردی، غیرت، آزادگی، حقیقت طلبی و تجلی انسانیت هستند. امروز نشان داده شد که در برابر صهیونیسم و استکبار و سلطه گران تنها منطق جهاد و شهادت پاسخگو خواهد بود.

وی ادامه داد: تجربیات سخت و شیرین ما در طول چهار دهه گذشته نشان داد که می‌توان بدون تکیه بر قدرت‌های بزرگ قله‌های رفیعی از علم و فرهنگ را فتح کرد و پیروزی‌های بزرگی را رقم زد. با فرهنگ مقاومت می‌توان هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرد.

سردار سلامی همچنین گفت: دشمن فکر می‌کرد با بوجود آوردن داعش می‌تواند زبانه‌های امید انقلاب اسلامی و روند گسترش اسلام در بلادها را تضعیف و از بین ببرد و منطقی از جهاد بدل اسلامی را در برابر جهاد ناب علم کند اما گستره نفوذ اسلام پیش رفت و به یک اتحاد جهانی و بسیج جهانی تبدیل شد و بدین ترتیب طومار داعش در هم پیچیده شد. 
 
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهدا راه‌های سخت غلبه بر دشمن را هموار کردند، گفت: سعودی‌ها امروز در اجرای خط مشی‌های خود ناکام مانده و به رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهدافشان متوسل می‌شوند اما همه راه‌ها بر روی آن‌ها بسته شده است. همه دیدند که چگونه فتنه آمریکایی - صهیونیستی در کردستان عراق بی نتیجه ماند. ما در پایان دادن تسلط استکبار بر سرزمین‌های اسلامی همچنان گام برخواهیم داشت و این راه را ادامه خواهیم داد.
 
وی ادامه داد: تهدید داعش فرصتی ایجاد کرد تا مسلمانان جهان اسلام از عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان، ایران و... با هم متحد شوند و بسیج جهانی اسلام در برابر دشمنان تکفیری شکل بگیرد. این بسیج جهانی نتیجه تحقق اندیشه‌های نورانی مقام معظم رهبری، رهبر ام القری جهان اسلام بود. جهان اسلام به برکت انقلاب و رهبری امام خامنه‌ای و فرماندهی میدانی سردار سلیمانی توانست سطح وسیعی از قدرت دفاعی را ایجاد کند.
 
سردار سلامی بیان کرد: امروز پرچم‌های درخشان مقاومت اسلامی سرزمین‌های اشغالی را احاطه کرده و دشمنان می‌دانند در جنگ آینده جبهه مقاومت قادر است تا حذف رژیم صهیونیستی از جغرافیای سیاسی گام بردارد.
 
وی با بیان اینکه امنیت کشورهای اسلامی به هم گره خورده و عزت ما یکی است افزود: شعار وحدت بخش ما «همه برای یکی و یکی برای همه است.»

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمن می‌خواست تا ما را در انزوای سیاسی قرار دهد، درحالیکه امروز بدون جمهوری اسلامی حل مشکلات منطقه‌ای ممکن نیست. 
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار