به مناسبت اعلام نابودی داعش؛

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در شهرک غرب شیرینی توزیع کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) به مناسبت اعلام نابودی گروهک تروریستی داعش در شهرک قدس تهران به توزیع شیرینی و شکلات اقدام کرد.
کد خبر: ۲۶۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ - 22November 2017
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در شهرک غرب شیرینی توزیع کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس،  به مناسبت اعلام نابودی گروهک تروریستی داعش، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در شهرک قدس تهران به توزیع شیرینی و شکلات اقدام کرد.

پس از نامه‌ سرلشکر سلیمانی به مقام معظم رهبری مبنی بر پایان راه شجره‌ خبیثه‌ داعش در عراق و سوریه با آزادسازی قلعه «ابوکمال» به عنوان آخرین دژ تروریست های داعش، جمعی از دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه امام صادق (ع)، به پخش شیرینی و شکلات در شهرک قدس تهران اقدام کردند.

مردم با در دست داشتن تابلوهایی با مضامین ضد استکباری و ضد اسرائیلی، شادی خود را ابراز کردند. این شعارها بر «شاه‌کلید بودن مقاومت» در به ثمر رسیدن پیروزی و همچنین توجه به خطر تفکر موجود داعش و دشمن اصلی که همان رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی است، تاکید داشتند.

علاوه بر این، تصاویری از مبارز خستگی ناپذیر جبهه‌ مقاومت و سردار قاسم سلیمانی میان مردم توزیع و با استقبال گرم مردم به هواداری و حمایت از سردار جبهه مقاومت مواجه شد.

منبع: صدا و سیما
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار