امیر گرامی در اختتامیه جایزه ادبی یوسف:

نظارت بر حوزه نشر را جدی خواهیم گرفت/ جایزه ادبی یوسف برای توانمندسازی نویسندگان نوقلم است

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با بیان اینکه نظارت بر حوزه نشر را جدی خواهیم گرفت، گفت: جایزه ادبی یوسف برای توانمندسازی نویسندگان نوقلم است.
کد خبر: ۲۶۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ - 22November 2017
نظارت بر حوزه نشر را جدی خواهیم گرفت/ جایزه ادبی یوسف برای توانمندسازی نویسندگان نوقلم استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «امیر سرتیپ دوم احمدرضا گرامی» رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در مراسم اختتامیه هفتمین جایزه ادبی یوسف که عصر امروز (چهار شنبه، یکم آذرماه) در حوزه هنری برگزار شد با تبریک ایام ربیع الاول و پیروزی های مدافعان حرم در جبهه مقاومت، اظهار داشت: این جایزه ادبی به اسم شهید یوسف ملک شامران مزین شده است، کسی که خود نویسنده داستان کوتاه دفاع مقدس بود.

وی گفت: افتخار داریم که با همت اصحاب قلم و با سیاست گذاری و برنامه ریزی در حوزه ادبیات دفاع مقدس گام های موثری برداریم. این سازمان با این رویکرد که دفاع مقدس متعلق به همه آحاد مردم است با تدوین برنامه های فرهنگی متنوع به ترویج فرهنگ دفاع مقدس پرداخته که حاصل آن تولید آثار گوناگون و کتب این حوزه است.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس تصریح کرد: برای جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس، نظارت بر حوزه نشر را در دستور کارمان قرار داده ایم. پیاده سازی نهضت ترجمه و حضور در نمایشگاه های بین المللی کتاب از جمله نمایشگاه فرانکفورت آغاز این نهضت است.

امیر گرامی خاطر نشان کرد: جایزه بهترین کتاب سال دفاع مقدس و کنگره شعر دفاع مقدس نیز از اهداف کلی این سازمان است. حضور در نمایشگاه های ملی و استانی را نیز پیگیر هستیم و در برنامه های کلی ما وجود دارد.

وی درباره هدف برگزاری جایزه ادبی یوسف، گفت: توانمندسازی نویسندگان نوقلم دفاع مقدس از جمله اهداف مورد نظری است که در این جایزه مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ۱۲۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار