پیام ناجا در گرامی داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان/ بسیج؛ نماد ولایت مداری و مردم یاری

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی در گرامی داشت 5 آذر؛ سالروز تشکیل بسیج مستضعفان گفت: سیمای تابناک بسیج به عنوان نماد «ولایت مداری و مردم یاری» در تاریخ دستاوردهای انقلاب اسلامی، همواره خوش می درخشد.
کد خبر: ۲۶۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ - 22November 2017
پیام ناجا در گرامی داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان/بسیج؛ نماد ولایت مداری و مردم یاریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن 5 آذر؛ سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از جلوه‌های آینده نگری توام با ژرف‌ اندیشی حضرت امام خمینی (ره) با نگاه به الزامات و مهار تهدیدات فراروی نظام اسلامی، در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ و با صدور فرمان، تشکیل «بسیج مستضعفان» در قالب ساختار و سازمانی کارآمد و عینی به واقعیتی ملموس تبدیل شد.

تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، روحیه انقلابی، ایثار، گذشت و ساده زیستی را در کنار تقوای الهی باز تعریف کرد.

این پیام با ترسیم برکات حضور بسیج در عرصه‌های خطیر و سرنوشت‌ساز کشور، اثر‌بخشی فرازمانی و راهبردی اقدام امام را مورد اشاره قرار داه و آورده است: عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرزهای انقلاب و کشور اسلامی هم اینک در رویکرد و رفتار مستضعفان سایر نقاط جهان تبلور یافته است و آنان با الگو گرفتن از تفکر بسیج در ایران اسلامی برای رفع موانع و چالش‌های موجود در راه دست‌یابی به استقلال و آزادی کشورشان، در مقابل نظام سلطه و استکبار قد علم کرده‌اند. 

 کارکردها و پیامدهای وجودی بسیج در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی، این نهاد مردمی را پیشتاز جریان‌سازی‌های دفاع از انقلاب قرار داده است که با بصیرت در زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی و حضور بموقع و به اندازه در صحنه‌های نیاز کشور توانسته، فلسفه و نقش خود را در زمره ضروریات انقلاب تحکیم بخشد.

صداقت، شجاعت،عدالت خواهى، استدلال، منطق، تعهد و تقوا ویژگی تفکر بسیجیان است؛ مردان و زنان شیردل و آزاده ای که همواره توانسته اند با همت، بصیرت، تیزهوشی و زمان شناسی امید به آینده را در دل مردمان این سرزمین زنده نگه دارند.

این پیام با اشاره به اینکه بسیج از متن انقلاب و ملت ایران برخاسته و با تعلق به مردم همواره همراه و در کنار آنان بوده است، آورده : بسیج با برخورداری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های نجیب، نخبه و برجسته در حوزه‌های مختلف توانسته است از آزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی گردد. 

 نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان ولایت مدار و با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن بسیجی و با تاکید بر تاسی از فرهنگ بسیج و با سرلوحه قراردادن آرمان های امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، چون همیشه و در همه جا، می افزاید ؛ نوای دل نشین تفکر بسیجی که هم اینک در جغرافیای منطقه طنین‌انداز شده و راهبرد دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) را با شکست‌های زنجیره‌ای رو به رو کرده، شاداب‌تر و با صلابت‌تر از گذشته روح و جان ملت‌های انقلابی و حق‌طلب را نوازش داده و آنان را در میدان‌های ستیز با استکبار و قدرت‌های سلطه‌گر مصمم‌تر ساخته است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار