شکست داعش، نصرت الهی و معجزه قرن است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پرونده گروه شوم داعش به فضل خداوند، با اراده، ولی خدا، همراهی نیرو‌های مسلح قدرتمند و هدایت میدانی سردار سلیمانی به طور کامل بسته شد.
کد خبر: ۲۶۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸ - 22November 2017
شکست داعش، نصرت الهی و معجزه قرن استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین معارفه فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی در ارومیه اظهار داشت: گروه شوم داعش به دستور قدرت‌های استکباری جهان و نوکرانشان تاسیس و حمایت شد و توانست جغرافیای بزرگی را با اعمال خبیثانه و جنایت‌های هولناک خود تصرف کند.

وی تصریح کرد؛ پرونده گروه شوم داعش به فضل خداوند، با اراده، ولی خدا، همراهی نیرو‌های مسلح قدرتمند و هدایت میدانی یک سرباز با اخلاص به نام سردار سلیمانی به طور کامل بسته شد و این نشانه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران به واسطه تدابیر، ولی فقیه و الهی بودن قدرت ایشان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ویژگی اخلاص در نیرو‌های مسلح کشورمان تصریح کرد: در نامه سردار سلیمانی هیچگونه منیتی وجود نداشت و شک نکنید با این روحیه، پرونده‌های دیگری که در حال شکل گیری بر علیه  نظام مقدس اسلامی است با قدرت، ولی امر مسلمین درهم شکسته خواهند شد.

نیرو‌های مسلح سربازان خداوند و دین مبین اسلام هستند

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم به شان و منزلت مجاهدین راه دین اشاره کرد و گفت: بر اساس آیات و روایات در‌های بهشت به روی مجاهدین فی سبیل الله باز است و ترک جهاد باعث از دست رفتن دین انسان‌ها خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: تنها در جمهوری اسلامی ایران است که نیرو‌های مسلح از مقابل کلام الله رژه می‌روند و این مسئله نشان دهنده این است که در نظام جمهوری اسلامی نیرو‌های مسلح سربازان خداوند و دین مبین اسلام هستند.

در این مراسم با حکم فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب کشور و ارشد نظامی منطقه معرفی و از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم کیومرث شرفی که به تازگی به عنوان معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منتصب شده است قدردانی شد.

منبع: صدا و سیما
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار