سرهنگ گرامی:

«علی‌اکبر شریعت» به زودی عازم کربلا خواهد شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: «علی اکبر شریعت» سراینده نوحه حماسی «کربلا کربلا ما داریم میاییم» به زودی به همراه اعضای خانواده خود عازم کربلا خواهند شد.
کد خبر: ۲۶۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ - 23November 2017

«علی اکبر شریعت» به زودی عازم کریلا خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس به همراه فرمانده ارشد آجا در استان فارس و مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس از «علی اکبرشریعت» رزمنده و مداح دوران دفاع مقدس و سراینده نوحه حماسی و بیادماندنی «کربلا کربلا ما داریم کی آییم» عیادت کردند.

سرهنگ گرامی افزود: علی‌اکبر شریعت از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از نیروهای ارتشی بودند که با سروده خود به نقش بسزایی در روحیه رزمندگان در جبهه ها داشتند و در واقع جنگ روانی و نرم را در مقابل دشمن در کنار جنگ سخت در آن زمان بخوبی ایفا کردند.

وی تصریح کرد: به همت اداره کل خفظ آثار دفاع مقدس فارس، ارتش جمهوری اسلامی و فرماندهی ارشد آجا در استان، علی‌اکبر شریعت به همراه خانواده خود که به تعداد 14 نفر هستند و به نیت 14 معصوم پیرو هماهنگی های بعمل آمده دفتر سازمان حج و زیارت استان در صورت صدور روادید آنها در یک ماه آینده به زیارت کربلای معلی خواهند رفت.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس با بیان اینکه شریعت یکی از گنجینه های دفاع مقدس است، اظهار داشت: علت غفلت از جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس باورها است که در صورتی که مسئولین حوزه دفاع مقدس را باور داشته باشند رزمندگان ما فراموش نخواهند شد.

 گرامی گفت: نوحه ماندگار علی‌اکبر شریعت بعنوان یک مدخل در دانشنامه دفاع مقدس تدوین خواهد شد و همچنین در قسمت حوزه دیجیتال موزه دفاع مقدس نیز از سرود این رزمنده جهت بازیدکنندگان به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار