مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد؛

اختصاص بیش از یک‌میلیارد تومان جهت امداد‌رسانی اولیه از سوی رئیس کمیته امداد به زلزله‌زدگان

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از یک‌میلیارد تومان اعتبار برای امداد‌رسانی اولیه از سوی رئیس کمیته امداد به مناطق زلزله زده اختصاص یافته است.
کد خبر: ۲۶۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ - 23November 2017
بیش از یک‌میلیارد تومان جهت امداد‌رسانی اولیه از سوی رئیس کمیته امداد اختصاص یافته استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «حسین خدرویسی» مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از همدلی مردم در سراسر کشور با زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، اظهار داشت: 100 مددکار و امدادگر و ۹۶ مشاوره کمیته امداد در نخستین روز پس از زلزله برای امداد‌رسانی در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند.
 
این مسئول با بیان اینکه بیش از یک‌میلیارد تومان اعتبار برای امداد‌رسانی اولیه از سوی رئیس کمیته امداد به این مناطق اختصاص یافته، گفت: بیش از 100 نفر از مددجویان جان خود را در زلزله‌ اخیر از دست داده‌اند و تعداد زیادی نیز زخمی شده‌اند.
 
وی به تخریب بیش از یک‌هزار منزل مسکونی مددجویان اشاره و بیان کرد: کمیته امداد متعهد به ساخت این منازل مسکونی است.
 
خدرویسی با اشاره به فعالیت ستادهای شهرستانی و استانی سراسر کشور در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده، گفت: تا کنون کمک‌های مردمی در قالب یک‌هزار کامیون به پایگاه‌های امدادی تحویل داده شده است.
 
این مسئول اضافه کرد:کمک‌های جمع‌آوری‌شده در راستای نیاز مردم زلزله‌زده در قالب 94 قلم اساسی و مصرفی (چادر، اقلام خوراکی و وسایل گرمایشی) به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها