سردار یزدی:

بسیج جهانی اسلام تشکیل شده است

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: بسیج جهانی اسلام با حضور نیروهایی از کشورهای ایران، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان تشکیل شده است.
کد خبر: ۲۶۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ - 23November 2017
بسیج جهانی اسلام تشکیل شده است است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ در همایش اخوت فرماندهان و کارکنان سپاه تهران بزرگ و پلیس پایتخت اظهار داشت: کار امام خمینی (ره) در ایجاد بسیج یک حرکت اصولی بود و نقش بسیج در دفاع مقدس را بی‌بدیل می‌دانیم. امام در روزهای پایانی عمرشان از بسیج جهانی اسلام نام بردند و امروز می‌بینیم که این بسیج در سوریه چه کرد؟ مفتخریم که بگوییم بسیج جهان اسلام با وجود نیروهایی از شش کشور عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، پاکستان و ایران اسلامی شکل گرفته است.

وی در ادامه گفت: پیام امام تاکتیکی نبود بلکه یک حرکت استراتژیک بود که نتایج آن را در جهان اسلام می‌بینیم. امام پیام خود را حکیمانه صادر فرمودند و همه ما باید با حفظ وحدت این بسیج جهانی را قدرتمندتر کنیم. همه پیروزی‌هایی که در منطقه ایجاد شده نتیجه وحدت است که توانسته سایه داعش را از سر بشریت محو کند. آمریکا و مرتجعین عرب برای فریب افکار عمومی ادعا دارند آن‌ها در شکست داعش شریک بودند، در حالی که خودشان این گروهک تروریستی را به وجود آوردند و حمایت کردند.

سردار یزدی خاطرنشان کرد: ما باید اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بشناسیم و با اتحاد پیش برویم.
 
وی در ادامه با تاکید بر وحدت و هماهنگی بین سپاه و نیروی انتظامی گفت: ما هرگز اختلافی با نیروی انتظامی نخواهیم داشت. اختلاف دیدگاه‌ها را نیز باید بشناسیم و با نگاه مصلحانه آن را حل کنیم. ما همه سرباز یک رهبریم و فرقی بین ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج وجود ندارد. یک عده با خباثت دنبال این هستند که بین ما اختلاف ایجاد کنند. باید دقت داشته باشیم که در سایه وحدت به اهداف خود برسیم.
 
فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: وظیفه سنگینی بر عهده ماست و ناگزیر به طی کردن آن هستیم که با افتراق و جدایی به هدف نمی‌رسیم. باید مراقبت کنیم تا اشتباه یک فرد به نام کلیت یک مجموعه تمام نشود‌.

وی در پایان گفت: همچنین باید به این نکته توجه داشته باشیم که موفقیت یک مجموعه در حقیقت موفقیت مجموعه دیگری است. بخشی از وظیفه‌ای که بر عهده بسیج گذاشته شده این است که چگونه عمل کنیم تا اتحاد سپاه و بسیج با نیروی انتظامی بیشتر شود.
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار