معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

بسیج ظرفیت بزرگی در رفع مشکلات اقتصادی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در رفع مشکلات اقتصادی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ - 23November 2017
بسیج ظرفیت بزرگی در رفع مشکلات اقتصادی است/ ضرورت هماهنگی میان صنایع و مراکز علمی پژوهشیبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «قدرت الله کریمیان» معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام امروز در همایش جهادگران علم و فناوری بسیج در محل سالن حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: ایران اسلامی از ظرفیت‌های بسیار خوب خدادای در حوزه های مختلف برخوردار است و سوال این است که چرا با وجود این همه ظرفیت نتوانسته‌ایم در داخل تولید را آنچنان که باید و شاید رونق ببخشیم.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: هنوز در خصوص تولید اثر گذار و به لحاظ کمی و کیفی جای بحث‌های زیادی وجود دارد.
 
کریمیان خاطرنشان کرد: این دشمن پیشرفت های علمی ایران را برنمی تابد و این پیشرفت‌ها را با ترور دانشمندان پاسخ دادند.
 
این مسئول ادامه داد: عده‌ای بر این عقیده غلط تاکید دارند که راه حل رفع مشکلات در ارتباط با غرب و اروپا است در حالی که اقتصادی که سودآور نیست را نمی توان در آن حوزه سرمایه گذاری کرد.
 
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید تناسب میان آنان برقرار باشد ارتباط هماهنگ میان صنعت و دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی است.
 
کریمیان تاکید کرد: اولین کار که لازمه موفقیت در مراکز علمی و پژوهشی است احصای مشکلات مربوطه است و بعد از این با پایش آن می‌توان به راه حلی مناسب دست یافت.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: مراکز علمی و پژوهشی نقش بسزایی در تقویت چرخش تولید مولد دارند و و مهمترین اولویت این مهم اعتقاد به کار است.
 
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین موضوعات روز در رفع مشکلات اقتصادی «اقتصاد مقاومتی» است و ترویج و مردمی کردن آن بسیاری از مشکلات کنونی کشور را با کاهش رو به رو خواهد کرد.
 
کریمیان یادآور شد: مقام معظم رهبری به همین علت در چند سال اخیر نامگذاری سال ها را با محوریت اقتصاد مقاومتی بیان می‌کنند.
 
این مسئول متذکر شد: نکته مهمی که باید به آن توجه کرد اینکه باید صنایع به سمت خصوصی سازی حرکت کنند تا از این طریق ضمن بررسی سود و زیان آنها صنایع به سراغ افراد موثر در مراکز علمی و پژوهشی رفته و از آنان برنامه ارتقای کیفیت را درخواست کنند و در این صورت می‌توان تناسب بندی و هماهنگی میان دانشگاه و صنایع را شاهد بود. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار