سردار ذوالقدر:

وحدت و همدلی راه مقابله با دشمن است

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی با وحدت و همدلی می‌توانند در مقابل دشمن ایستادگی کنند.
کد خبر: ۲۶۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ - 23November 2017
وحدت و همدلی راه مقابله با دشمن است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «احمد ذوالقدر» جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در همایش اخوت فرماندهان و کارکنان سپاه تهران بزرگ و پلیس پایتخت اظهار داشت: مردم تهران، 36 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند که ثبت‌نام و اعزام آن‌ها از پادگان ولی عصر (عج) که اکنون محل سپاه تهران است، انجام شد.
 
وی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرحله آماده‌سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) است، گفت: ما در منطقه در حال آمادگی برای ظهور هستیم که پیاده‌روی اربعین یکی از تمرین‌های این آمادگی است.
سردار ذوالقدر تاکید کرد: کسی نمی‌تواند سربازان امام خمینی (ره) را از هم جدا کند و کسی قادر نیست بین نیروی انتظامی که وظیفه تامین امنیت پایدار را بر عهده دارد و برادران بسیجی و پاسدار اختلاف بیاندازد. دشمن با استفاده از نفوذ قصد دارد در این جمع‌ها رسوخ کند و ممکن است این نفوذ چندین مرحله داشته باشد اما ما با اتفاق و همدلی می‌توانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ درباره برگزاری نشست مشترک فرماندهان و کارکنان سپاه تهران بزرگ و پلیس پایتخت اظهار داشت: پیام اصلی ما از برگزاری این نشست این است که مراقب دشمنی‌های معاندان باشیم تا خللی در اهداف و آرمان‌های ما ایجاد نشود‌. حرف فرماندهان نیروی انتظامی، سپاه و بسیج واحد است و همه ما ملزم به اطاعت از رهبری هستیم. از طرفی این نشست جشن پیروزی بر تکفیری‌ها نیز است.
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها