تفاهم‌نامه همکاری حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با دانشگاه شهرداری اهواز

دومین نشست از جلسه ایجاد تفاهم‌نامه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 23November 2017
تفاهم نامه ی  همکاری حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با دانشگاه شهرداری اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، دومین نشست از جلسه ایجاد تفاهم نامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز امروز در سالن جلسات اداره کل خوزستان برگزار شد.
 
سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در این جلسه، اظهار داشت: دانشگاه‌ها بعنوان مراکز تحقیقی و علمی کشور باید تمام ظرفیت های دوران دفاع مقدس را شناسایی و به نسل دانشجوی امروز منتقل کنند.
 
در این نشست که با حضور کارگروه و اساتید معماری و شهرسازی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز و به منظور ایجاد تفاهم نامه مشترک بین این دو نهاد برگزار شده بود بر همکاری بیشتر در این زمینه تاکید و مقرر شد که واحد مهندسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خواسته های خود را در اختیار معماران دانشگاه قرار بدهد و همکاری لازم در زمینه  ساخت اماکن حوزه دفاع مقدس بیش از پیش مهیا شود.
 
«اسماعیل احمدی فر» رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز نیز ضمن تقدیر از دغدغه های موجود برای ساخت مرکز فرهنگی استان بر لزوم اعتماد به نمسل جوان کشور اشاره داشت و افزود: همانگونه که انقلاب ما به جوانانی همچون محسن رضایی ها، شهید هاشمی‌ها، سردار سلیمانی ها و حججی ها اعتماد کرد و پس از آن، این جوانان به سرداران نامی کشور مبدل شدند، ما نیز موظف‌ایم که در زمینه‌های علمی و معماری و دیگر امورات به جوانان شهر و استان و کشورمان اعتماد کنیم.
 
در پایان این نشست نیز مقرر شد زمینه انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک توسط کارگروه های دو جانبه بررسی و مورد امضا مشترک قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها