سردار رحیمی:

دشمنان از وحدت نیروهای مسلح هراس دارند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: دشمنان از وحدت نیروهای مسلح هراس دارند و باید برای مقابله با دشمنان هر روز بر همدلی و وحدت خود بیافزاییم.
کد خبر: ۲۶۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ - 23November 2017
دشمنان از وحدت نیروهای مسلح هراس دارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش اخوت فرماندهان و کارکنان سپاه تهران بزرگ و پلیس پایتخت با تبریک هفته بسیج و یادآوری نقش این نیروی مردمی در جامعه اظهار داشت: این نیرو همواره مورد توجه امام و رهبری بوده است و افتخار مسئولان نظام این است که بسیجی هستند.
 
وی افزود: اوج تبلور بسیج را در ایام دفاع مقدس می‌بینیم که با تمام وجود در مقابل دشمنی که با تمام توان به کشور حمله کرده بود، با شجاعت ایستادگی کردند. شرق و غرب به جنگ حکومت اسلامی که امام خمینی (ره) آن را ایجاد کرده بود، آمده بودند. اما این تعرض با وجود بسیج با شکست مواجه شد.
 
سردار رحیمی تصریح کرد: همه ما به نوعی بسیجی هستیم و خدا را شکر می‌کنیم که به ما توفیق سربازی نظام عنایت شده است. ما لباس مقدس خادمی نظام و دفاع از انقلاب را به تن داریم و باید به آن معرفت داشته باشیم و شاکر این نعمت باشیم.
 
رییس پلیس پایتخت گفت: مهمترین موضوع در بحث شکرگزاری این است که حق این موقعیت و توفیق خدمت را ادا کنیم. ما باید اهداف و وظایف خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم. در وصایای امام و فرمایشات مقام معظم رهبری بارها به بحث وحدت اشاره شده است.

وی ادامه داد: دشمن با همه توان تلاش می‌کند تا بین ارکان نظام اختلاف ایجاد کند و از همه ابزار فرهنگی نیز استفاده می‌کند که برخی با غفلت به آن دامن می‌زنند. هدف اول دشمن در بحث اختلاف افکنی کسانی هستند که مسئولیت امنیت کشور را به عهده دارند. تامین کنندگان امنیت کشور باید در کنار هم قرار بگیرند.

سردار رحیمی بیان داشت: باید باور کنیم که مسیر اخوت و برادری و اتحاد را طی کنیم. در غیر این صورت خواسته و ناخواسته به خون شهدا و امام شهدا و نظام جمهوری اسلامی خیانت کرده‌ایم. من اعلام می‌کنم که همه خدمت گذاران در نیروی انتظامی با همه ظرفیت و توان در کنار بسیجیان عزیز و سپاه محمد رسول الله (ص) برای تامین امنیت کشور ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهیم در این اتحاد خللی ایجاد شود. امنیت موجود در کشور مرهون همکاری و همدلی نیروهای مسلح است و دشمن نیز از همین  وحدت هراس دارد.

وی در پایان گفت: همه ما برای یک هدف واحد خدمت می‌کنیم و باید در این مسیر باید به شدت مراقب اخوت و برادری خود باشیم. ما نباید وقت را از دست بدهیم چرا که دشمن منتظر غفلت ماست. ما نباید از اصل موضوع جدا شویم و به امور فرعی بپردازیم. وظیفه و مسیر و هدف کاملا مشخص است ما باید با نگاه هم‌افزایی حرکت کنیم. اگر چنین باشد خداوند هم وعده‌های خود را عملی خواهد کرد. نیروی انتظامی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری است و هرگز از اوامر ایشان تخطی نخواهد کرد و با همه توان در جهت منویات رهبری حرکت خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها