پیام تبریک سردار دهقان به سیدحسن نصرالله و سردار سلیمانی

مشاور فرمانده معظم کل قوا پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست‌های داعش در سوریه و عراق را به دبیرکل حزب الله لبنان و فرمانده نیروی قدس سپاه تبریک گفت.
کد خبر: ۲۶۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ - 23November 2017
پیام تبریک سردار دهقان به سیدحسن نصرالله و سردار سلیمانی
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین دهقان» مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در دو پیام جداگانه، پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر داعش را به «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان و سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه تبریک گفت.

** متن پیام سردار دهقان به سید حسن نصرالله به شرح زیر است:

الذین آمنوا و هاجرو و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون

برادر عزیز و مجاهد فی‌سبیل الله، فخر امت اسلام حضرت حجت‌ الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل محترم حزب‌ الله لبنان

خبر مسرت‌بخش پیروزی جبهه مقاومت در ریشه‌کن نمودن شجره خبیثه و ملعونه خلافت جعلی داعش باعث مسرت و خوشحالی گردید و حلاوتی دو چندان به ربیع الاول مبارک بخشید.

بی‌شک سهم مهمی از این پیروزی افتخارآمیز که در پرتو رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و در سایه فرماندهی برادران عزیز چون حضرتعالی و سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست آمد مرهون بصیرت، اقتدار، صلابت و تصمیم‌‌گیری به موقع حزب‌الله عزیز بود که رزمندگان آن، همچون بنیانی مرصوص جلوه‌ای از یاوران مخلص دین خدا و مکتب اهل بیت (ع) را به نمایش گذاشتند و در کنار سایر شیردلان جبهه مقاومت از ایران و عراق و سوریه و افغانستان و پاکستان با همه ایمان به مبارزه با فتنه شومی که مولد نامبارک ارتجاع تکفیری و مکر طاغوت استکباری صهیونیستی بود پرداختند و عاقبت این غده سرطانی در بدنه امت اسلام را به نابودی کشاندند.

آری به راستی نام این مجاهدات جبهه مقاومت در تاریخ امت اسلام به عنوان جلوه درخشان وعده الهی و مصداق آیه شریفه «ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز» ثبت و ضبط خواهد شد.

اینجانب با درود بی‌پایان به ارواح مطهر شهدا به ویژه شهدای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حریم شرافت و انسانیت توفیق روز افزون حضرتعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (ع) و تحت زعامت داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

** متن پیام سردار دهقان به سرلشکر سلیمانی نیز به شرح زیر است:

ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام مسرت بخش و آکنده از اخلاص و ایمان شما برادر عزیز و بزرگوار به محضر فرمانده معظم کل قوا و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در طلیعه همدلی و شادی امت اسلام حلاوتی دو چندان به ربیع‌الاول مبارک بخشید و چراغ امید در دل مجاهدین راه حق و حقیقت و مستضعفان عالم فروزان‌تر ساخت.

بی‌شک این پیروزی عظیم که در ظل عنایت حضرت ولی‌عصر (عج) و در سایه رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و در اثر مجاهدت جوانان صالح و شیردلان جبهه مقاومت از ایران اسلامی، عراق،‌ سوریه، افغانستان و پاکستان و پشتیبانی دولت از نیروهای مسلح و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی میهن عزیزمان به دست آمد و امید طاغوتیان جهان در به ثمر نشاندن شجره ملعونه و خبیثه داعش را به یاس و ناکامی بدل نمود. نه پیروزی و انتصاری طبیعی و برابر قواعد جاری نظامی بلکه نمونه‌ای دیگر از وعده الهی در آیه شریفه «اذ تستغیثون ربکم فاستجاب لکم انی ممدکم بالف من الملائکه مردفین، و ما جعله الله الا بشری و لتطمئن به قلوبکم و ما النصر الا من عندالله ان الله عزیز حکیم» بود که دست قدرت الهی پروردگاری از آستین شاگردان مکتب امام و مرادمان را نمایان ساخت که راه و رسم شهادت را جاوید و بی‌پایان می‌نماید.

اینجانب با درود بی‌پایان به ارواح مطهر شهدا به ویژه شهدای عزیز و والامقام مدافع حرم اهل بیت (ع) و حریم انسانیت و شرافت و با تبریک این پیروزی عظیم به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران، مرجع بصیر حضرت آیت‌اله العظمی سیستانی (دامت برکاته)، برادر ارجمندم سید مقاومت حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله (حفظه الله)، جنابعالی، ملت و مسئولین کشورهای عراق و سوریه و مجاهدان جبهه مقاومت، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون همه عزیزان در تداوم پیروزی‌ها و نابودی فتنه‌های طواغیت کفر و تکفیر استکباری صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار