آیت‌الله نوری‌همدانی در دیدار سردار غیب پرور:

بسیج در خدمت به محرومان گام‌های ارزنده‌ای برداشته است

مرجع تقلید شیعیان گفت: الحمدالله بسیج در خدمت به محرومین گام‌های خوب و ارزنده‌ای برداشته است.
کد خبر: ۲۶۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ - 23November 2017
به گزارش دفاع پرس از قم، آیت‌الله «حسین نوری همدانی» ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج، با تبریک هفته بسیج و پیروزی‌های مقاومت به محضر حضرت، ولی عصر و مقام معظم رهبری اظهار داشت: این فتح و پیروزی‌ها یقیناً کار خداست که به دست توانمند نیروهای مؤمن و انقلابی انجام گرفت.
 
مرجع تقلید شیعیان با ابراز خوشحالی از دیدار با مسئولان عالی بسیج ابراز کرد: خدمات بسیج در تمامی عرصه‌های نظامی، فرهنگی و ... بسیار بالاست و الحمدالله بسیجیان در عرصه سازندگی و خدمت به محرومان گام‌های خوب و ارزنده‌ای برداشته‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: باید دشمن را شناخت و مراقب کید دشمنان بود، چراکه آنان عهد و ایمان نمی‌شناسند و غیر از جهاد راهی برای مبارزه با دشمنان نیست و مذاکره با دشمن راهی به‌جایی نمی‌برد و قرآن کریم نیز همواره دستور جهاد و قیام نموده است.
 
استاد برجسته حوزه علمیه با ابراز ناراحتی از زلزله اخیر عنوان کرد: بسیج در مناطق زلزله‌زده نیز با تأسی به مقام معظم رهبری فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است.
 
وی بسیجیان را لشکر امام عصر (عج) خوانده و تصریح کرد: شما بسیجیان که سربازان امام زمان هستید، باید با قوت راه هجرت و عظمت را انجام دهید.
 
مرجع تقلید شیعیان در پایان تأکید نمود: نباید گمان کنیم که کار شیطان و ایادی‌اش تمام‌شده بلکه باید همواره خود را با ایمان و معنویت تجهیز نموده و نصب العین قرار دادن جهاد و شهادت در این راه روشن قدم بردارید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار