به مناسبت هفته بسیج؛

گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد غبارروبی و عطرافشانی شد

در چهارمین روز از هفته بسیج فرماندهان رده‌های مختلف سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، نواحی مقاومت بسیج در شهرستان‌ها و برخی از بسیجیان با آرمان‌های شهدا بیعتی دوباره بستند.
کد خبر: ۲۶۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ - 23November 2017
گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد غبارروبی و عطرافشانی شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، عصر امروز در چهارمین روز از هفته بسیج فرمانده‌های رده‌های مختلف سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، نواحی مقاومت بسیج در شهرستان‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور برخی بسیجیان با حضور در گلزار شهدا نسبت به غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا اقدام کردند.

بسیجیان امروز با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های  آلاله‌های سرخ پیمانی دوباره بستند و عهد کردند لحظه‌ای از راه شهدا منحرف نشده و پایداری و تقویت انقلاب اسلامی را تا ظهور قطب عالم امکان ادامه دهند.

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آئین زیارت قبور شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا در یاسوج با تاکید بر اینکه رسانه‌های داخلی، سفیران جمهوری اسلامی ایران در عرصه جنگ نرم هستند، گفت: رسانه ها، سربازان نظام اسلامی در خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند.

سرهنگ جهانگیر انصاری اظهار داشت: رسانه‌های این استان بسیجی هستند و ویژگی‌های بسیجی بودن را درک می‌کنند و اکثر رسانه‌های ما درک کرده‌ و به رسالت بسیجی بودن خود عمل می‌کنند.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها تلاش مردم، امام خمینی (ره)، شهیدان و رهبر معظم انقلاب طی چهار دهه عمر پر برکت انقلاب در جامعه را تبیین و نسبت به بیان خدمات و توانمندی‌های نظام و انقلاب اقدام کنند.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار