آیت‌الله «جعفر سبحانی»:

مسئولان به تقویت بسیج به عنوان بازوی انقلاب توجه داشته باشند

مرجع تقلید شیعیان گفت: سپاه و بسیج بازوان اصلی و یادگاران ارزشمند امام خمینی (ره) و قدرت نظام اسلامی هستند و مسئولان باید به تقویت بسیج توجه داشته باشند.
کد خبر: ۲۶۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳ - 23November 2017
مسئولان به تقویت بسیج به عنوان بازوی انقلاب توجه داشته باشند

به گزارش دفاع پرس از قم، آیت‌الله «جعفر سبحانی» امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با سردار «غلام‌حسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: این روز‌ها را از سویی به دلیل زلزله کرمانشاه و جان باختن جمعی از مردم عزیزمان سوگواریم و از سوی دیگر با پیروزی‌های رزمندگان خوشحال هستیم.

وی سپاه و بسیج را بازوان اصلی انقلاب دانسته و تأکید کرد: این دو نهاد به عنوان یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و قدرت نظام اسلامی هستند.

این مرجع تقلید ادامه داد: بسیج باید در حوزه‌های مختلف از خدمت به مردم تا فعالیت‌های فرهنگی و... حضور داشته باشد که الحمدالله این فعالیت‌ها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: وجود بسیج در همه جا نافع و مفید است که بایستی مسئولین به نیازمندی‌های بسیج و تقویت آن توجه کنند.

مرجع تقلید شیعیان در پایان خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه نیز با الگوبرداری از بسیج توانستند پیروز شوند و همگان از امام امت الگو گرفتند.

در این دیدار، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه استان قم، معاونین تعلیم و تربیت، مساجد و محلات، فرهنگی، روابط عمومی نیز حضور داشتند.

دیدار با آیت‌الله سبحانی، آخرین دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با مراجع عظام تقلید بود که طی سفر یک روزه به قم به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار