رئیس هیئت مدیره موسسه مهد تشیع:

دومین سالگرد شهدای نارداران در اردبیل برگزار می‌شود

ایرج احمدی حصار گفت: دومین سالگرد شهدای نارداران به مناسبت شب شهادت امام حسن عسکری (ع) در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳ - 23November 2017
دومین سالگرد شهدای نارداران در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، ایرج احمدی حصار عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: دومین سالگرد شهدای نارداران به مناسبت شب شهادت امام حسن عسکری (ع) همزمان با تبریز و قم در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم پنجم آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده سیدصدرالدین اردبیلی برگزار می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

رئیس هیئت مدیره موسسه مهد تشیع بیان کرد: این همایش به همت مرکز فرهنگی و عام‌المنفعه اردبیل مهد تشیع و هیئت امنای سید صدرالدین اردبیلی و جمعی از هیئت‌های مذهبی اردبیل برگزار می‌شود.

احمدی حصار از صدور بیانیه به نام مجمع مسلمانان آذری خبر داد و بیان کرد: تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و انتظار می‌رود مسئولان اجرایی و رسانه‌ها در این زمینه همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

وی اظهار کرد: در حمله نظامیان آذربایجان به مجلس عزای امام حسین (ع) در نارداران که بیش از 100 نفر حضور داشتند، 4 نفر از عزاداران در جا به شهادت رسیدند و یک نفر نیز به درجه جانبازی نائل آمد و این بیم وجود داشت که زخمی‌ها نیز به بهانه‌های مختلف توسط نیروهای امنیتی به شهادت برسند.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار