پیروزی «جبهه مقاومت» با رژه کاروان موتورسواران در قم جشن گرفته شد

جشن پیروزی جبهه مقاومت، عصر پنج‌شنبه همزمان با هفته بسیج، با رژه کاروان موتورسواران زینبی از گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) در قم تا گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ - 24November 2017

جشن پیروزی «جبهه مقاومت» با رژه کاروان موتورسواران در قمبه گزارش دفاع پرس از قم، همزمان با هفته بسیج و اعلام پیروزی جبهه مقاومت، جمعی از رزمندگان مدافع حرم به همراه گروهی از مردم شهیدپرور قم، در حالی که موتورهای خود را با پرچم‌های رنگارنگ دفاع از حرم و پرچم ایران و تصاویر شهدا تزیین کرده بودند، از ساعت ۱۵ حرکت کاروان خود را از گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) آغاز کرده و مسیر چند کیلومتری تا بهشت معصومه (س) و گلزار شهدای مدافع حرم را با استقبال مردم طی کردند.

پس از رسیدن کاروان موتورسواران زینبی به گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) و عطرافشانی مزار شهدا با حضور آحاد مردم شهید پرور قم، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «علیرضا جیلان» نیز که به تازگی در جریان نبرد با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیده است، برگزار شد.

در پایان حرکت کاروان موتورسواران زینبی، مراسم گرامی‌داشت پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست‌های تکفیری داعش با نوای گرم حاج «مهدی سلحشور» و حضور خانواده‌های معظم شهیدان مدافع حرم، بسیجیان استان و عموم مردم قم برگزار شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار