غیب‌پرور در سخنرانی پیش از خطبه‌ها:

دشمنان انقلاب فتنه پشت فتنه ایجاد می‌کنند، باید هوشیار باشیم

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید هشیار باشیم چرا که آمریکا و دشمنان دیگر ما دست از سر ما بر نمی‌دارند و آرام نخواهند نشست، تجریه به ما آموخته که آن‌ها فتنه پشت فتنه برای ما طراحی می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ - 24November 2017
دشمنان انقلاب فتنه پشت فتنه ایجاد می‌کنند، باید هوشیار باشیمبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به مناسبت هفته بسیج، ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان اظهار کرد: بسیج معجزه انقلاب اسلامی است و امید آینده مستضعفان جهان است و می‌بایستی استمرار انقلاب اسلامی را در حیات طیبه آن جستجو کند.

وی گفت: تبریک می‌گویم پیروزی اعجاب آور و معجزه آوری که در جبهه مقاومت در برابر نیروهای تروریستی اتفاق افتاد و خواب نامبارک خبیثان عالم محقق نشد و تعبیری نداشت. داعش می‌خواست جنایاتی را در سرزمین‌های اسلامی به نام رسول خدا و مکتب اسلام انجام دهد که البته بسیاری هم کشته شدند و سرزمین‌های وسیعی هم نابود شد ولی به برکت هدایت‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و جان فشانی‌های مدافعان حرم این محاسبات آن‌ها بهم ریخت و پیروزی نصیب ما شد و خدا رو شکر که طومار این بد صفتان پیچیده شد.

غیب پرور تصریح کرد: باید هشیار باشیم چرا که آمریکا و دشمنان دیگر ما دست از سر ما بر نمی‌دارند و آرام نخواهند نشست، تجریه به ما آموخته که آن‌ها فتنه پشت فتنه برای ما طراحی می‌کنند و ما باید با بصیرت و استقامت پای انقلاب بایستیم.

غیب پرور افزود: ما در بسیج افتخارمان این است که خادم شما، ملت و بسیجیان هستیم و این خدمتگذاری و خادم بودن نه یک شعار بلکه در عمل این مسئله را ثابت کرده‌ایم که خادم آحاد مختلف ملت هستیم.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در سراسر کشور از این سنخ هستند و داوطلبانه هزاران نفر از بسیجیان برای کمک به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند، اظهار داشت: این کمک رسانی در حوزه‌های مختلف اتفاق افتاده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از شئونات مهم بسیج، خدمت رسانی است. به طور مثال در همین زلزله غم انگیز کرمانشاه هم شاهد بودیم که عزیزان بسیجی ما از همان ساعات اولیه حادثه در منطقه حاضر شدند و به ارائه کمک‌های مختلف پرداختند. البته ما ادعا نمی‌کنیم که نتیجه کارمان صد درصدی بوده اما می‌توانیم با افتخار بگوییم که خدمات رسانی خوبی را انجام داده‌ایم.

غیب پرور تصریح کرد: ایجاد سرپناه برای هموطنان عزیز زلزله‌زده یکی از اقدامات ما بود. کار بسیج خدمت رسانی و انجام امور فرهنگی از جنس انقلابی گری است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه یکی از اقدمات مهم بسیج حضور در فضای مجازی است، ادامه داد: قرار نیست فضای مجازی قتلگاه جوانان انقلابی ما شود و ما تصمیم داریم در فضای مجازی با قوت و جدیت ورود پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: حضور در شبکه‌های اجتماعی و تشکیل یگان‌های فضای مجازی برای ما یک اولویت است. از نظر ما، بسیجی صرفا کسانی که در رده‌های مختلف ما پرونده دارند، نیستند بلکه کس که دل در گرو انقلاب، امام و رهبری دارد یک بسیجی است و ما می‌توانیم بگوییم که یک بسیج 80 میلیونی داریم.

انتهای پیام/ 181 

نظر شما
پربیننده ها