بزودی صورت می‌گیرد؛

الحاق ناو موشک‌انداز «سپر» در بندر انزلی

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در چند روز آینده ناو جدید موشک انداز «سپر» ساخت متخصصان کشور در بندرانزالی به آب انداخته می‌شود.
کد خبر: ۲۶۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ - 24November 2017
الحاق ناو موشک‌انداز «سپر» در بندر انزلیبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حسین خانزاده فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در دیدار با آیت الله نور مفیدی در گرگان اظهار داشت: در چند روز آینده ناو جدید موشک انداز «سپر» ساخت متخصصان کشور در بندرانزالی به آب انداخته می شود.

وی افزود: طراحی، سازه بدنی، موتور و تسلیحات نظامی سوار بر این ناو موشک انداز جدید تماما ایرانی است.

دریادار خانزادی با اشاره به اقتدار نیروی دریایی ارتش در برقراری امنیت آبهای داخلی افزود: نیروی دریایی مقتدرانه امنیت نفت‌کش‌ها و کشتی‌های تجاری ایران در مبادلات تجاری در آبهای آزاد را برقرار می کند.
 
همچنین آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در این دیدار طی سخنانی ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای مجموعه نیروی دریایی ارتش بویژه امیر دریادار خانزادی فرمانده جدید این نیرو، گفت: اگر نیروی دریایی ارتش امروز را با نیروی دریایی ارتش سالهای اول انقلاب مقایسه کنیم تفاوت بسیاری را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: باید این تفاوت ها و این توانمندی ها با زبان ساده و قابل فهم برای مردم تبیین شود چرا که موجب ارتقاء سطح امید و مقاومت آنها خواهد شد و این بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پایان پیشنهاد بررسی شرایط استقرار نیروی دریایی ارتش در استان گلستان را با امیر دریادار خانزادی فرمانده این نیرو مطرح کرد.

در این دیدار سید مناف هاشمی استاندار استان گلستان، امیر سرتیپ دوم معمار باشی فرمانده قرارگاه شمال نیروی زمینی ارتش و امیر دریادار دوم باقری فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی ارتش نیز حضور داشتند.
 
 گفتنی است: این اولین ماموریت امیر دریادار خانزادی پس از انتصاب بعنوان فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش محسوب می‌شود. 
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار