هنرجویان حوزه هنری یاد شهید باغبانی را گرامی می‌دارند

مراسم بزرگداشت شهید هادی باغبانی که برای ساخت مستندی به سوریه سفر کرده و در درگیری‌های مناطق حاشیه‌ای دمشق توسط تروریست های تکفیری و سلفی به شهادت رسید، چهارشنبه 13 شهریور برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴ - 03September 2013

هنرجویان حوزه هنری یاد شهید باغبانی را گرامی می‌دارند

به گزارش خبرگزاری دغاع مقدس، مراسم بزرگداشت شهید هادی باغبانی چهارشنبه ساعت 16 تا 19 با حضور مسئولان، هنرمندان، هنرجویان و فعالان حوزه مقاومت و مدیران اجرائی کشور در تالار سوره حوزه هنری برگزار میشود.
در این مراسم حجت الاسلام پناهیان و محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری به ایراد سخن و هنرجویانی که در سوریه حضور داشتهاند و دوستان آن شهید به ذکر خاطرات می پردازند.
همچنین در این مراسم ازخانواده شهید باغبانی تجلیل به عمل میآید.
شهید هادی باغبانی خبرنگار و مستند ساز و از هنرجویان «مرکز آموزش تخصصی هنر اسلامی» حوزه هنری که برای ساخت مستندی به سوریه سفر کرده بود، در درگیری های مناطق حاشیهای دمشق توسط تروریست های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید.
شایان ذکر است هادی باغبانی، متولد 1362، مستندساز، از هنرجویان مرکز آموزش تخصصی هنر اسلامی (معاونت آموزش و پژوهش) بود. وی از سال 90 در مرکز آموزش تخصصی هنر اسلامی حوزه هنری انقلاب اسلامی به فعالیت مشغول شد و هم چنان نیز در این مرکز به عنوان هنرجو فعال بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار