فرمانده سپاه قم:

کمک به گره‌گشایی از زندگی مردم یکی از اهداف بسیج است

سردار غلامرضا احمدی با بیان اینکه کمک به گره‌گشایی از زندگی مردم یکی از اهداف بسیج است، گفت: برگزاری اردوهای جهادی در این راستا انجام می‌شود و نیروهای مخلص بسیجی با حضور در این اردوی جهادی به ساخت و ساز و رفع مشکلات مردم می‌پردازند.
کد خبر: ۲۶۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶ - 24November 2017
کمک به گره‌گشایی از زندگی مردم یکی از اهداف بسیج استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار غلامرضا احمدی در ویژه برنامه هفته بسیج که در گلزار شهدای قم برگزار شد، با اشاره به ارزش و جایگاه بسیج اظهار داشت: پس از 28 سال از پایان دفاع‌مقدس که مظهر شکوفایی بسیج بود به‌لطف خدا و رشادت‌های بسیج گروهک تروریستی داعش نابود شد.

فرمانده سپاه قم با بیان اینکه کمک به گره‌گشایی از زندگی مردم یکی از اهداف بسیج است، بیان کرد: برگزاری اردوهای جهادی در این راستا انجام می‌شود و نیروهای مخلص بسیجی با حضور در این اردوی جهادی به ساخت‌و‌ساز و رفع مشکلات مردم می‌پردازند.

سردار احمدی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند نماز‌جمعه قرارگاه است؛ دشمن اخلاق و بصیرت و تقوای ملت را مورد هجوم قرار می‌دهد، برای دفاع در جنگ نرم همانند دفاع مقدس نیازمند قرارگاه هستیم.

وی بیان کرد: به لطف کریمه اهل بیت (ع) پس از سخنان مقام معظم رهبری برای نخستین‌بار برنامه‌ریزی برای تأسیس قرارگاه را انجام داده و با ائمه جماعت مشورت و مورد موافقت قرار گرفت، قم دارای توانمندی فرهنگی بی‌نظیری است و باید برای مقابله با جنگ نرم از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

فرمانده سپاه قم عنوان کرد: فرمانده قرارگاه فرهنگی ائمه جماعات هستند و باید از قرارگاه‌های فرهنگی برای واکسینه نسل جوان استفاده شود و به‌مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازیم.

سردار احمدی با بیان اینکه کارنامه بسیج کارنامه ملت است چون بسیج توده‌ای از ملت است، خاطرنشان کرد: بسیج دارای کارنامه‌ای درخشان همراه با پیروزی است، در هرجا که ملت حضور داشتند سنگ تمام گذاشتند و همه ما به مردم بدهکار هستیم و هرکسی که دارای مسئولیت است باید این موضوع را بداند که باید تنها به فکر خدمت‌گذاری برای ملت ایران باشد.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار