فرمانده سپاه بوشهر:

عملیات طریق‌القدس در دهکده گردشگری بوشهر بازسازی می‌شود

سرهنگ عبدالرضا دشتی از بازسازی عملیات طریق‌القدس در دهکده گردشگری این شهر همزمان با پنجم آذرماه به مدت سه شب خبر داد.
کد خبر: ۲۶۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ - 24November 2017
عملیات طریق‌القدس در دهکده گردشگری بوشهر بازسازی می‌شود
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ سرهنگ عبدالرضا دشتی امشب در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج با اشاره به نشان دادن رشادت‌های بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف رشادت‌های خود را به دنیا نشان داده‌اند و امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن پس از 38 سال از انقلاب اسلامی همچنان از دشمنی و ساماندهی مزدوران خود علیه کشور ایران دست برنداشته است.

دشتی با اشاره  به اینکه امنیت و اقتدار ایران اسلامی تاسی از رشادت‌های بسیجیان است تصریح کرد: با آمادگی خوب نیروهای مسلح، حضور و اشراف آنها در نقاط مرزی و  حضور هوشیارانه مردم در صحنه‌های مختلف نظام سبب شده تا دشمنان نتوانند حتی فکر تعرض به کشور عزیزمان داشته باشند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس با همکاری و همراهی تمامی مردم به پیروزی رسیده است تاکید کرد: هم اکنون نیز تمامی مردم باید برای در صحنه‌های مختلف حضوری فعال و بابصیرت داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی اقتدار خود را در جنگ 8 ساله نشان دادند گفت: یادآوری و زنده نگهداشتن فداکاری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس وظیفه همگان است.

وی از بازسازی عملیات طریق‌القدس به مدت سه شب از پنجم آذرماه تا هشتم آذرماه در دهکده گردشگری بوشهر واقع در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: این مراسم راس ساعت 19 برگزار می‌شود.

دشتی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های این کار کامل شده و انتظار داریم مردم از این برنامه به خوبی استقبال کنند، تصریح کرد: 100 بازیگر که همه بسیجی هستند این عملیات را به نمایش می‌گذارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار